آمار

بازدیدکنندگان: 7077720
حاضرین در سایت : 39 نفر و 3 نفر عضو
  • marziye_m0
  • zohreh_bihamta
  • a_un1985
آمار روزانه
بازديد سال 1388 : 1571955
بازديد ماه گذشته : 266385
بازديد هفته گذشته : 57718
بازديد روز گذشته : 5694
بازديد سال جاري : 1136026
بازديد ماه جاري : 103259
بازديد هفته جاري : 1026
بازديد امروز : 1026

  اللهم ربَّ  شهر رمضان!
اللهم اهله علينا بالامن و الايمان،و السلامة و الاسلام و العافية المجللة و الرزق الواسع و دفع الاسقام
اللهم ارزقنا صيامه و قيامه و تلاوة القرآن فيه، و سلمه لنا و تسلمه منا و سلمنا فيه‏

نوع نمايش :  بيشترين بازديد  |  بالاترين امتياز  |  جديدترين  |  اتفاقي

جمعا 7789 ورودي در دفتر وجود دارد.
صفحات : « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 »

نامورودی
سپیده
از تهران
امضا شده : ۱۸ مرداد ۱۳۸۶ ساعت ۱۶:۴۸
سلام عرض می کنم. 
یادداشت دو یادواره در یک روز رو خوندم. خیلی به جا بود و اون سه دسته ای که از شهید باکری مطرح کردید. این سه دسته رو شاید خیلی هامون به چشم خودمون دیدیم و خوشا به حال دسته سوم! 
اما می خواستم یه چیزی رو که خودم خیلی اطرافم دیدم رو بگم. 
دسته ای هم هستن که از گذشته شون پشیمون نیستن اما مجبورن فراموشش کنن! به خاطر خانوادشون!!! به خاطر فرزنداشون که روشون نمیشه بگن پدر من جانبازه یا جبهه رفته! چرا؟ واقعاَ چرا اینقدر دفاع مقدس برای ما بی ارزش شده تا جایی که باید این برخورد ها رو ببینیم؟
شهاب مرادی :سلام/ به هیچ وجه نباید کم بیاوریم.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:1432  |  27 امتياز

لیلا نظری
از تهران
امضا شده : ۱۵ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۱۸:۳۰
سلام حاج اقا شما تنها اخوندی هستید که حرفتون را قبول دارم می خواستم بگم من دانشجو هستم و همانطور که می دونید کلاسمان پر از پسر ایا صحبت کردن من با انها گناه است البته بگم صحبت ما معمولا راجع به درس است و هیچ وقت برای دلبری من با هیچ کدامشان صحبت نکردم در ضمن همه انهایی که من با انها ارتباط دارم چشم پاک هستند و هیچ وقت هم با هم شوخی نمی کنیم
شهاب مرادی :سلام/ رابطه دختر و پسر نامحرم میبایست شغل مدار و با رعایت حجاب ،وقار و عفاف باشد.
البته فراموش نکنید که این روابط ریسک دارد.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:1517  |  27 امتياز

مهدي معراجي
از تهران
امضا شده : ۱۲ بهمن ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۰۰
حاج اقا سلام.کمکم کنيد. من يه دانشجوي 20 ساله ام به حالت رسمي رفتم خواستگاري دختري 17 ساله.بعد از 7/5 ماه اشنايي به اين نتيجه رسيديم که مي تونيم به هم کمک کنيم و همسر ايده الي واسه هم باشيم.اما نمي دونم چي شد که يهو همه چيز رو ريخت به هم و گفت امادگي ازدواج ندارم. 
حالا من بايد چي کار کنم؟؟؟ تو رو خدا کمکم کنيد
شهاب مرادی :سلام/ اگر واقعا علت را نمی دانید بهتر است با اطلاع خانواده دختر یک فرصت 3-2 ماهه موضوع را در حالت تعلیق درآورید تا دختر خانم راحت تر بتواند فکر کند و مجدد موضوع را رسما و با احترام دنبال کنید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:1699  |  27 امتياز

حامد ميرزايي
از اصفهان
امضا شده : ۲۹ آبان ۱۳۸۷ ساعت ۲۰:۰۵
سلام حاج آقا ؛ 
 
از اين که جوابم را داديد ممنونم . آدرس پيام قبلي ام که شما جواب داده بوديد ، اين است : 
 
http://www.shahab-moradi. ir/akobook/ 
Itemid,99999999/i d,33919/ 
 
 
سوالي در مورد اثبات وجود خدا داشتم و نظريه اي زا مطرح کردم. شما از من براي اثبات آن نظريه دليل خواستيد . ولي حاج آقا باور کنيد من مدافع آن نظريه نيستم و فقط به ذهنم رسيده است . من از دنيايي که بي خدا باشد ميترسم و مي دانم اگر خدا نباشد هيچ چيزي نمي تواند معنا داشته باشد . 
 
من دليلي ندارم و اين وسط گيج مانده ام . من از شما مي خواهم با ذکر دلايلي اين نظريه را که به ذهن من رسيده ، رد کنيد و اگر نمي توانيد مرا راهنمايي کنيد مرا به جايي ارجاع دهيد . 
 
خيلي ممنون .
شهاب مرادی :سلام/ جنابعالی این حرف را که در سوال قبل مطرح کردید را اصلا واجد اعتبار علمی نمی دانید پس اصلا به دنبال رد آن نباشید.
 اشتباه نکنید « به هر سوال یا هر شبه ای نباید پرداخت! »
 شما کاملا مومن هستید و مراقب وسوسه های شیطان باشید.
سوال مشابه
و این ...
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:1838  |  27 امتياز

REZA KARAMI
از ARAK
امضا شده : ۱۳ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۴۱
سلام داستان اين مثبت و منفي ها چيه؟
شهاب مرادی :سلام/ توصیه ی شما به دیگر دوستان برای خواندن یک پیام
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:4141  |  27 امتياز

sadegh
از tehran
امضا شده : ۱۵ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۰۰:۳۸
سلام.زمان کلاساي دانشگاهتون رو نگفتيد!
شهاب مرادی :سلام/ سه شنبه ها اما در مورد حضور دانشجویان مهمان هنوز به نتیجه نرسیدم.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:3654  |  27 امتياز

فاطمه
از اراک
امضا شده : ۱۵ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۱:۳۲
سلام.عيدتون مبارک.باوجودکثر کاراميدوارم جوابمو بدين.حاج آقامن نميدونم آدماچراازدواج ميکنن؟به نظرم يکي به خاطرمحدوديت خانوادگي،يکي طرفشودوست داره،يکي بخاطرمشکلات مالي و... اماکسي که هيچکدوم ازاينارونداره چي؟اون آرامش وکمالي که ميگن کجاست؟چيه؟چطوري ه؟من نميتونم اينوبفهمم.من باازدواج مخالف نيستم.اماميگم چراآدماخيلي راحت خودشون تموم ميشن وبايد به يکي ديگه برسن؟چيه اين باعث آرامشه؟پيشاپيش از جوابتون ممنونم.
شهاب مرادی :سلام/ بله اگر یک طرفه باشه همین جوری میشه ولی مبنا این است که همه چیز در ازدواج دوطرفه و اشتراکی است و در باب مفاعله
اون به شما می رسه و شما به اون...
هر دو برای هم و هر دو فدای هم
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:3282  |  27 امتياز

فرزاد
از قوچان
امضا شده : ۲۶ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۱۵
سلام بر مرادي  
1.فكر كرده ايد چرا مجرياني كه در مردم ايران سلام بودندبراي شما پيام نميدهند؟ 
2.شماسا عت8صبح در مسجد الهادي منبر ميري؟چون نوشته اي8
شهاب مرادی :سلام/ 1. چون حضوري و يا با تلفن با هم صحبت مي کنيم. به نظر شما علتش چيست؟
2. شب ها
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5910  |  27 امتياز

زهرا
از تهران
امضا شده : ۱۶ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۶:۰۹
سلام. من صبح تا شب سر کار ميرم و پسر طفلکيم رو مهد ميزارم. ديشب خيلي سرحال نبودم و پسرم همش ميومد آشپزخونه وسط کارام بهانه گيري ميکرد حسابي عصبي بودم طوريکه دلم ميخواست داد بزنم. ولي همش ياد اين ميفتادم که بايد تمرين کنم تا مهارت کنترل خودم و در دست گرفتن سکان کشتي نفسم رو بدست بيارم. خدا کنه موفق بشم. خواهش ميکنم برام دعا کنيد. 
منتظر بقيه راه هستم. خدا به شما توفيق بده.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6137  |  27 امتياز

احمدرضا1361
از شيراز
امضا شده : ۰۹ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۵۵
سلام 
حال شما خوبه 
خواهش ميكنم به تمام حرفهاي من گوش كنيد و بعد پاسخ بدهيد 
يكسال پيش يك روحاني معروف در يكي از دانشگاههاي كشور اعلام ميكند كه دوام ازدواج افراد از طريق حروف ابجد دقيقا جواب ميدهد و فرمولي ارائه ميكند كه متاسفانه يا خوشبختانه اين فرمول درست است (ما اين فرمول را براي خانواده هاي مختلف امتحان كرديم همگي درست بود حتي افرادي كه از هم طلاق گرفته اند درست بود ) و يكي از افراد خانواده من در اين جلسه حضور داشته و ان را در خانواده مطرح كرد 
حالا من كه يك پسر 27 ساله هستم يكسال است كه هر چه گزينه براي ازدواج انتخاب ميكنم طبق اين فرمول مناسب نيست و خانواده هم مخالفت ميكند  
تمنا ميكنم خواهش ميكنم من را راهنمايي كنيد 
من را از اين بلاتكليفي نجات دهيد 
ايا اين فرمول درست است با توجه به اينكه اين روحاني از روحانيون معرف ميباشد
شهاب مرادی :سلام/ به این حرفها توجه نکنید. و اگر بر این مبنا انتخاب کنید به دختر خانم باید توصیه شود قبول نکند!
پیامها و یادداشت های مربوط به انتخاب همسر را بخوانید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5360  |  27 امتياز

حسن .مجيديه
از تهران
امضا شده : ۲۵ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۴۰
سلام حاج اقا خيلي ارادت داريم التماس دعا داريم غرق در گناهم گرفتاريم خيلي زياده هرروزم بدتره ديروزمه 
چيکارر بايد بکنم  
کمکم بکنيد. ممنونم  
التماس دعا
شهاب مرادی :سلام/ الان توبه کن و روز از نو
 
پوست موز و لینکهای آن و لینک های یادداشت های مرتبطش را دنبال کن.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:3506  |  27 امتياز

ساکن مالزي
از کوالالامپور
امضا شده : ۰۴ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۱۶
محل اجراي برنامه هاي شما در مالزي کجاست وتا ما بتوانيم در اين مراسم شرکت کنيم
شهاب مرادی :سلام/ احتمالا در محل سفارت یا رایزنی فرهنگی ولی به زودی اعلام می کنم لطفا شما هم لینک برنامه مالزی را برای دوستانتان در کوالالامپور ارسال کنید تا من هم دوستان بیشتری را زیارت کنم.
هفته وحدت ؛ مالزی
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:4673  |  27 امتياز

محمد1/1/1389
از تهران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۰۶
سلام شهاب جان ، فرم پرسشنامه رو پر كردم. بابا چت فقط واسه سرگرميه واسه اينه كه من پسر نميتونم راحت با يه دختر تو خيابون صحبت كنم . واسه نگاههاي بد مردمه . در هر حال سال نو مبارك . دمت هم هميشه گرم .
شهاب مرادی :سلام/ "راحت صحبت کردن" به چه ضرورتی و با چه هدفی؟ و چرا؟ و... و مضرات این رفتارها را کی باید رصد کنیم و بررسی کنیم. همه باید تک تک از این سوراخ های متعدد دوران جوانی گزیده شوند؟؟؟؟ شانس ازدواج دخترها یکی پس از دیگری باید خراب شود و یا ازدواج های ناموفق زیاد و زیادتر شود که سرگرمیه؟؟؟!  نقش تفکر چه می شود؟...
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6335  |  27 امتياز

handy
از tehran
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۲۳
سلام حاجي - چرا توي سايت خودتون يک تالار گفتگو ايجاد نمي کنيد - موضوعات ديني برعکس موضوعاتي که توي چت رد و بدل مي شه فوق العاده مفيده. موضوع رو هم مي تونيد شما بديد. اون موقع است که با افکار همه آشنا مي شيد. اون موقع که ما خيلي جوون بوديم از اين تالارا توي چت راه انداختيم - مخالفيني از اون ور آب داشت. در مورد امام زمان بحث مي کرديم خيلي ياد گرفتيم.
شهاب مرادی :سلام/ امکان مدیریتش را ندارم. من یک نفرم! با کارهای زیاد
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:13888  |  27 امتياز

z_moradi
از اصفهان
امضا شده : ۰۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۲۰
سلام حاج آقا . خسته نباشيد . ديروز واستون پيام گذاشتم ولي جواب نداديد ، احتمال دادم شايد به اين دليل بوده که تا اين اولين پيامم بوده . ولي من ناراحت نميشم چون مي تونم مشغله کاري شما رو در کنم . ضمنا من دانشجوي مهندسي IT هستم واز اينکه شما در دنياي وب هم فعاليت دارين خيلي خوشحالم چون معمولا قشر شما با اينترنت مخالفن !واقعا چرا؟! 
ممنون که وقت گذاشتين خوشحال ميشم اگه جواب سوالمو بديد. 
التماس دعا
شهاب مرادی :سلام/ دیروز که من اصفهان بودم و نیمه شب رسیدم تهران و تا دقایقی دیگر تجریش منبر دارم و...
 
بعید می دانم تاکنون فردی از علما و روحانیون با اینترنت مخالفت کرده باشد.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:7312  |  27 امتياز

tonak
از esfahan
امضا شده : ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۱۳
سلام  
همين امشب ديدمتون تو تي وي  
زياد وراجي نميکنم 
راستش ميترسم  
ميترسم از اينکه : 
روزي کار جهان سر آيد و هنوز من عاشق نشده باشم  
ميترسم برم اونور و خدا نخوادم  
شايد اين درست نباشه که نخوادم ولي ميترسم اونور چيزي برا گفتن نداشته باشم  
و غم اين داره رنجم ميده  
آخه خيلي سخته به اون هدفي که براش آفريده شدي نرسي و هر روز يه قدم به عدم پيش بري  
اصلا حالا بخوادم ميترسم جلوي اون عظمت سر بلند کنم  
سر بلند کنم بگم چي ؟ 
منم من دوست دارم  
آخه من کيه مني هست؟ 
نميدونم آيا خدا توفيق ميده عاشقش بشم  
کاش توي اين ماه بده  
آخه من فيزيک ميخونم و کيهان شناسي هم مطالعه دارم و همين دوتا ديونم کرده و اين فکرها رو انداخته توسرم  
زياد وراجي کردم ببخشيد  
بيشتر يه درد دل بود  
اگه راه داره نشون بديد  
علي علي  
شما که کارتون اينه چي ميکشيد؟
شهاب مرادی :سلام/ عاشق شو ار نه روزی کار جهان سرآید/ ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی ...
 
خب شما که دارید به کارگاه هستی نگاه می کنی و عاشقی معمولا از یک نگاه شروع میشه . افلا ینظرون؟؟؟
 
این حال ، حال خوبیه.
 
دعای افتتاح بخون
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:9693  |  27 امتياز

نازي
از تهران
امضا شده : ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۷
آقاي مرادي سلام 
ديشب برنامه شما را ملاحظه كردم و شما در مورد آمار طلاق با تعجب سخن گفتيد ! اما آقاي مرادي وقتي من نوعي به هر جهت تلاش مي كنم تا افكار همسرم را راجع به طلاق تغيير دهم اما ايشان كوتاه نمي آيند بنده بايد چه كار كنم؟ وقتي شما مي گوييد كه هر 3 نفر بايد يك روحاني داشته باشد من نوعي 1 روحاني را از كجا پيدا كنم كه حداقل به دردهاي دلم گوش كند و شايد كاري براي حفظ زندگيم انجام دهد ؟ مي دانم كه شما هم از كنار اين پيام من آهسته خواهيد گذشت اما كاش همه آدم ها قدر حرفي كه مي زدند كاري انجام مي دادند . لااقل در اين ايام برايمان دعا كنيد . 
متشكرم 
التماس دعا
شهاب مرادی :سلام/ در شنیدن دقت کنید. نگفتم 3 نفر. عرض کردم هر کسی برای خودش باید یک روحانی و یک طبیب داشته باشد و ...
 
شما آمار سوالهای دریافتی مرا نمی دانید اما چرا حدس نمی زنید؟ دقت کنید در همین 12 ساعت، 10 هزار نفر به اینجا سرزدند و ...
 
یک سوال صریح: آیا این عبارت شما منصفانه است؟ :" مي دانم كه شما هم از كنار اين پيام من آهسته خواهيد گذشت اما كاش همه آدم ها قدر حرفي كه مي زدند كاري انجام مي دادند ."
 
امیدوارم تلاش شما در تقویت هوش هیجانی ، موفقیت شما را در تفاهم و تعامل بهتر با همسرتان کمک کند. 
(ویراست دوم)
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:11940  |  27 امتياز

هيدروپس
از تهران
امضا شده : ۰۱ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۰۲
سلام اسم من هيدروپس است .من 23 سال دارم .کارشناس يکي از رشته هاي علوم پزشکي هستم . حافظ کل قران مي باشم و سردبير يکي از نشريات.خودم و خانواده ام مذهبي هستند . چند سالي است پدرم فوت کرده است .در طي سالهاي تحصيلم بر سر انجام يک تحقيق با پسري آشنا شدم که پس از 9 ماه که کاربه اتمام رسيد از من خواستگاري کرد من در آن اوضاع به علت شرايط موجود ماجرا را عقب انداختم و تمام تلاشم را کردم تا ارتباطم را با ايشان قطع کنم اما بعد حداکثر 1 ماه دوباره .... 
حالا 2 سال و 7 ماه از اين آشنايي مي گذرد و من به يقين مي دانم ايشان پسر بسيار مذهبي خداترس و اخلاق گرا و مودب و مهربان مي باشد به دور از هر نوع احساس بارها او را آزمودم و او عالي بود .او را امسال سوق دادم تا رسما خواستگاري کند و به وي گفتم هرچه پدر و مادرها گفتند بايد بپذيريم که اطاعت آنها واجب است و ايشان بسيار استقبال کرد وقتي به جمع خانواده ام آمد بر سر شغل و ظاهرش به او ايراد گرفتند که ظاهرش خيلي زيبا نيست و شغلش نيز در حد انتظار خوب نيست البته ايشان تحصيل کرده و شغلي دارند که در آمدش بد نيست ولي نام حرفه آن براي خانواده قابل پذيرش نيست . الان حدود 5 ماه است که اين ماجرا در خانواده ها مطرح شده و مادر من به ايشان جواب رد دادند اما ايشان باز هم پيگير هستند .البته بايد بگويم تمام مکالمات من با ايشان در حضور مادرم و با همراهي شنيداري ايشان بود و اين پيشنهاد من به مادر بود که حرف هاي ما را گوش دهند در اين مدت هم مادرم در جريان پيشنهاد ايشان بودند. اما من در فاميل جايگاهي دارم که همه از من انتظار دارند با کسي ازدواج کنم که خيلي ناب باشد . 
از طرفي مدام به پاکي و اخلاق اين پسر غبطه مي خورم و مي گويم مثل اخلاق و خداترسي ايشان شايد کمتر پسري يافت شود که همه رفتارش حقيقي باشد نه ادا .ايشان تقريبا با من هم سن هستند . 
البته به مادرم هم حق ميدهم به طور خلاصه اين آقا از نظر دروني عالي هستند ولي از نظر دنيايي و ظاهري نه ............. 
نمي خواهم بيشتر از اين کش پيدا کند هم به خاطر شرعيات هم به خاطر آينده اما اصلا نمي توانم تصميم بگيرم تو رو به خداي محمد کمکم کنيد چون هم از ايمان خود هراسانم هم از عاقبت اين ماجرا  
خواهش ميکنم راهنمايي ام کنيد که اخلاق در زندگي مهم است يا ...... 
تورو به خدا بگوييد چه کنم مي خواهم عيد فطر تکليف روشن شود ديگر.............. 
حاج آقا کمکم کن .................
شهاب مرادی :سلام/ حالا چرا هیدروپس؟!
 
اطلاعات ارائه شده کلی و مبهم است و سوال مشخص را متوجه نشدم. لطفا مجدد تیتروار بنویسید  و در یک جمله بنویس چرا الان منصرف نمی شوی؟ و چرا یادداشت ها و پاسخ های مرتبط را نمی خوانی؟!
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:9886  |  27 امتياز

احسانامضا شده : ۱۵ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۱۴:۴۱
به ياد محسن مرادي 
دوباره مرغ روحم هواي كربلا كرد/ دل شكسته ام را اسير و مبتلا كرد / نه طاقت و توانم به لب رسيده جانم/ كه هر چه كرد با من فراق كربلا كرد/ 
 

شهاب مرادی :سلام/ ...براي من هم لحظه لحظه ي محرم وجمله جمله ي مراثي يادآور محسن عزيز و سوز و شور و حال خوش اوست . اين سومين محرم است كه صداي اورا نمي شنوم. هديه به روح او و جميع ذاكرين حسين عليه السلام صلوات.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:1575  |  26 امتياز

حسين حسيني تبار كريمي
از قم
امضا شده : ۱۲ فروردين ۱۳۸۶ ساعت ۱۱:۳۶
ممنون مي شوم اگر در مورد استخاره در ازدواج مطالبي كه تذكر داده ايد را دريافت كنم. خداحافظ
شهاب مرادی :سلام/ مرسوم نيست ومقوله ازدواج به عنوان مهم ترين انتخاب بايد با ملاك ومعيار روشن - شناخت و آشنايي - تدبير وپختگي - ومهمتر شناخت تكنيك هاي لازم انجام شود استخاره وتفال مناسب اين كار نيست.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:2513  |  26 امتياز

ريحانه
از تهران
امضا شده : ۲۲ اسفند ۱۳۸۶ ساعت ۰۰:۴۱
سلام 
من در همان روزهاي نخستين افتتاح سايت ،عضو شدم.با نام ريحانه و با ايميل واحد براتون سوال ميفرستم ولي بتازگي وقتي سرچ ميكنم : 
1-فرد ديگري هم با اسم ريحانه سوال فرستاده و در سرچ من ميآيد! 
2-افرادي كه پسوند و پيشوند به ريحانه اضافه كرده اند مثل:ريحانه رضوي و ريحانه الحسين هم در سرچ من هستند! 
آيا بايد اسمم را عوض كنم؟با همان ايميل قبلي؟ 
لطفا"مشكل را برطرف كنيد 
موفق باشيد....
شهاب مرادی :سلام/ 1. این سایت چیزی به مفهوم عضو و عضویت ندارد.
2. ایمیل افراد فقط در موتور جستجوی محیط مدیریت به کار می آید و مورد استفاده من است.
3. اسم ثابت باشد تا با همان اسم بتوانید پیامتان را جستجو کنید.
4. اسم شهر و یکی از کلمات کلیدی پیام خودتان را در سرچ بنویسید تا پیامتان پیدا شود.

5. به تفاوت ی با ي نیز دقت کنید!
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:3915  |  26 امتياز

سيد پورآذر
از قم
امضا شده : ۱۱ مرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۴:۰۶
سلام استاد  
يادداشت هائي که براتون مي فرستم کوتاه جواب مدهيد ، به ذهنم چيزي خطور کرد ولي با خودم گفتم که استاد وقت اضافه ندارد که تلف کند و به همين خاطر کوتاه جواب مي دهد . 
با اين حال مي خواهم آنچه به ذهنم خطور کرد را براتون بگم شايد رفع سوء تفاهم بشه؛ با خودم گفتم که استاد از اين که من در کلاس به نصيحت شون گوش کردم ولي ... 
التماس دعا
شهاب مرادی :سلام/ سیدحسن عزیز من شما و همکلاسی های شما را شاگرد و دانشجوی خودم نمی دانم. دانشکده الهیات؛ چند طلبه؛ همه با هم همکلاسی هستیم و رفیق و از جنابعالی اصلا دلخور نیستم. التماس دعا
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:3645  |  26 امتياز

سهيلا درويشي
از نظرآباد- سيدجما الدين
امضا شده : ۰۳ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۵۰
سلام آقاي مرادي من به دليل ... 
ومن به دليل مشکل رواني مدتي در بيمارستان روحي بستري بودم چون خود کشي کرده بودم به ... 
باور کنيد خيلي ناراحت مي شوم احساس گناه مي کنم خودم را کافر به حساب مي آورم به خودم ميگم آخه با چه رويي با خدا صحبت کنم يا حرفهايم به او بگويم خواهش مي کنم به من بگويد چکار کنم کمکم کن تورو به خدا به غير از شما اين حرف را به کسي نگفتم حتي به روانپزشک.
شهاب مرادی :سلام/ نه! به هیچ وجه خودتان را کافر و دور از خدا ندانید (هرچند فشارهای درونی شما زیاد است و احتمالا رو به کاهش)
مشکل چیست؟ تشخیص درمانگر چه بوده؟ آیا از خدمات مشاوره و روان درمانی هم استفاده کردید؟
چرا به روانپزشک مشکلتان را نگفتید؟ مگر با او درمان را ادامه نمی دهید؟ برایم بنویسید.
و اگر ادامه نمی دهید میتوانید برای ادامه درمان به زندگی بهتر مراجعه کنید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5044  |  26 امتياز

نغمه
از تهران
امضا شده : ۲۲ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۴۱
سلام: 
ميترسم. همه چيز داره زود تمام مي شه. 
لحظه ها. روزها. عمر . ترس داره مگه نه ؟
شهاب مرادی :سلام/ نه. ترس از چی؟ از فنا شدن و نابودی؟ مگر قراره که نابود بشیم؟!

آیا مرگ نابودیست؟
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:4536  |  26 امتياز

نگين
از اصفهان
امضا شده : ۱۳ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۳۳
باسلام آيا ارتباط داشتن با پسر خاله (فاميل)دوستي محسوب ميشود؟
شهاب مرادی :سلام/ دوست بودن با سلام و علیک فامیلی فرق دارد موضوع ارتباط های معمولی فامیلی که حریم محرم و نامحرم و حجاب و وقار محترم و مرسوم است ظاهرا بی اشکال است.
موارد حرام هم که روشن است و حتی اگر در عُرف آن فامیل بد نباشد، حرام است. مثلا متاسفانه حجاب در برخی فامیل ها عرفاً رایج نیست! این چیزی از گناه بودن آن کم نمی کند البته اگر با وجود حجاب رابطه به گونه باشد که اقتضای جنس رابطه مخفی کاری باشد و یا رابطه بین دو نفر شخصی و خصوصی باشد و یا لذت جویی در کلام و پیام و ... آن باشد حتی اگر بهانه رابطه ، هدف ازدواج در آینده باشد مسلما اشکال دارد.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:3888  |  26 امتياز

عبدالله
از آمريکا
امضا شده : ۲۶ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۰۲:۳۹
حاج آقاي مرادي سلام 
خيلي‌ ممنونم که اين موقعيت رو براي همه ايجاد کرديد تا بتونن از شما کمک بگيرند 
از شما خواهش مي‌کنم که يک کتاب يا هرچيزي که خوب بتونه کمکم کنه براي تهذيب نفس و مراقبه تو اين کشوره غريب. خيلي‌ نياز به کمک دارم. انشاله با معرفي‌ کتابي‌ که مناسب براي سن ۱8 سال بتونيد کمکم کينيد. بازم ميگم خيلي‌ نياز دارم يه چيزي رهنمام باشه. 
ممنون ميشم کمکم کنيد 
 
اجرکم عنداله
شهاب مرادی :سلام/ با یادداشت "خدا و ناخدا" شروع کنید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6069  |  26 امتياز

محمد021
از tehran
امضا شده : ۲۶ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۱۲:۰۳
inke ma vaghean be tarze ajibi dar sorati ke hich rahi baraye peyda kardane ham nadashtim,nemitone neshon dahahndeye harf zadane khoda ba ma bashad?
شهاب مرادی :سلام/ قبل از انتخاب همسر جوگير نشويد!
انتخاب همسر مقوله‌ي اختيار و انتخاب و مسئوليت است نه کشف و شهود و الهام و فال نيک!
ظاهرا شما براي اين ازدواج نه چندان منطقي اصرار داريد، چرا پس ...؟

هيچ فکر کرده بوديد که برخي افراد خودشان تلاش مي کنند تا خوشي و آرامش را براي خودشان در آينده محدود مي کنند و بعدا خدا را مسئول ناخوشي خود مي دانند.
سابقه
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6031  |  26 امتياز

ماه منبر کاظمي
از WEB
امضا شده : ۰۷ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۱۴
سلام 
ايا بستن بخت واقيعت دارد؟ چرا عده اي اين کار را مي کنند؟ پس اختيار خداوند کجاست که اجازه به همچين کاري به بنده هاش مي دهد؟ چرا ؟ من جواب قانع کننده مي خواهم .تمام اعتفادتم زير سوال رفته .اگر امکانش هست مي خواهم تلفني با شما صحبت کنم. 
با تشکر
شهاب مرادی :سلام/ بارها گفته ام نه. خرافه است.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:4922  |  26 امتياز

يسنا
از تهران
امضا شده : ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۲۷
من 18 ساله ام و از 13 سالگي دچار افسردگي . آقاي مرادي من خيلي احساس تنهايي مي كنم و فكر مي كنم اگه قرار بود آدم فقط خدا رو داشته باشه پس چرا خدا من و اورد زمين ؟ توي آسمون پيش خودش كه بهتر بود اينجوري نه ديگه من كسي و اذيت ميكردم ونه بنده هاش من و . من خيلي تنهام نه اينكه كسي و نداشته باشم ؛ نه اما بدتر از اونه هيچ كس من و نمي فهمه . دلم مي خواد بميرم .
شهاب مرادی :سلام/ دخترم به خودت رحم كن و ديگه ظلم نكن. يعني فورا براي درمان افسردگي اقدام كن. از اين حرفها هم نزن. 
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:7265  |  26 امتياز

سپيده...!
از تهران
امضا شده : ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۴۰
سلام استاد طاعاتتون قبول. 
دوتا سوال ازتون داشتم اولي درمورد عضويت درسايتتون هستش، من علي رغم اينکه عضو هستم تا به حال پيامي دريافت نکردم. طبق فرموده خودتون هنوز فعال نشدم،ميخواستم بدونم براي فعال شدن،من بايد کاري انجام بدم؟يابايد مجدد عضو بشم؟ اگر بايد دوباره عضو بشم بايد با اطلاعات جديد اين کار بکنم يا نه؟ سوال دومم مربوط ميشه به بحث جمعه شبتون. من بايکي از اقوام اختلاف ومشکلي دارم که مسبب اون شخص سومي است. من ميدو نم که اگه برم سراغش يا بهش زنگ بزنم تحقيرم ميکنه،چند باري هم براش پيام فرستادم اما هيچ عکس العملي ازش نديدم، بااين وجود چه کارکنم بازم برم سراغش؟ آخه خودتون دربرنامه تانيايش فرمودين که هيچکس حق تحقير کردن مارو نداره يعني ما نبايد بهش اين اجازه رو بديم. لطفا راهنماييم کنيد. 
به اندازه يه دنيا التماس دعا.
شهاب مرادی :سلام/ در مورد عضویت ؛ بعد از درخواست شما، سیستم برای شما یک ایمیل ارسال می کند و شما آن ایمیل را یا در inbox یا در spam دریافت می کنید با باز کردن آن و کلیک کردن روی لینک آخرین مرحله عضویت تمام می شود.
 
در مورد سوال شما چند مورد مشابه هم پرسیدند اگر شد امشب توضیح می دهم ان شاءالله، و الا در یک یادداشت مستقل ...
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:17309  |  26 امتياز

سيد مجتبي موسوي فرد
از آبادان
امضا شده : ۲۳ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۴۷
سلام جناب آقاي مرادي!عذرخواهي مي كنم اگر القاب حاج آقا و يا حضرت حجت الاسلام را براي شما به كار نمي برم. حمل بر بي ادبي نيست.من اينجور با شما راحت ترم. 
ديشب گفتگوي شما را در برنامه ي وزين اين شبها ديدم وشنيدم. 
بگذاريد صريح صحبت كنم. آقاي مرادي!شما مگر در بين اين مردم زندگي نمي كنيد؟مگر اخلاق و حسنات و مذمومات رفتاري ايراني ها برايتان آشنا نيست؟ 
مگر شما با پرسشگر بودن جوان امروز كه به مراتب از جوانهاي ديروز و پريروز بيشتر است آشنايي نداريد؟ 
پس چرا همانند اسلاف محترمتان براي شرح يك حسنه يا رذيله ي اخلاقي تنها به حديث اشاره مي كنيد؟چرا بحث را نمي شكافيد؟ 
بحث صله ي ارحام بحثيست كه بسيار بيشتر از اينها بايد راجع به آن صحبت شود.ريشه ي اين بيگانگي ها و بي خبري ها در قطع اين سنت حسنه است. اما شما تنها نيم ساعت آنهم گذرا به اين موضوع مي پردازيد.مي طلبيد اگر حديثي مطرح مي فرماييد آنرا بشكافيد، بسط دهيد و سعي كنيد ذهن جوان پرسشگر را قانع كنيد.امروزه ي روز و با اين بمباران اطلاعاتي تنها با بيان اينكه اين خوب است يا بد چون در حديث آمده نمي توان ديگران را قانع كرد. 
من از شما كه محقق ارجمند و خطيبي توانا هستيد انتظار و استدعا دارم كمي بيشتر راجع به اين موضوع انديشه بفرماييد. 
عبادا تان مقبول درگاه باريتعالي
شهاب مرادی :سلام/ با شما خیلی موافق نیستم ولی چشم سعی می کنم بیشتر توضیح دهم. از شما و توجه و لطفتون متشکرم.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:13319  |  26 امتياز

نيايش
از تهران
امضا شده : ۲۵ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۵۷
باسلام 1-علاقه زيادي به حوزه دارم تا بتوانم به شخصيت واطلاعات مورد علاقه ام دست يابم نميدانم ايا اين براي رفتن به اين مکان کافي است مدرک دانشگاهي من فوق ديپلم بهداشت است فردي به ظاهر که اميدوارم اين طور باشد مومن هستم که عاشق گوش دادن وخواندن مسائل اسلامي وديني هستم من عاشق رشته پزشکي بودم که نشد نميدانم اين علاقه ست يا ------
شهاب مرادی :سلام/ اگر اشتیاق به پزشکی داری کوتاه نیا و تلاشت را ادامه بده تا کنکور قبول شی و ادامه اش سخت تر است و تلاش کن آن هم برای خدمت به مردم برای خدا.
 
اگر کسی حوزه را برای اطلاعات عمومی یا اطلاعات دینی بخواهد انتخاب کند توصیه می کنم این راه را نرود، هدف از رفتن به حوزه علمیه باید روحانی شدن باشد؛ آخوند، معمم و روحانی شدن که  نوکری دین خدا و مردم است کار سختیه ولی شیرین! و ...
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:8061  |  26 امتياز

رهام
از حوالي تهران خواستني
امضا شده : ۲۸ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۶
سلام... 
از شما ديگههههههههه انتظار سانسور نداشتم.......... 
چرا ااااااااااااا؟؟ ؟؟؟ 
واقعا چراااااااااااا؟ ؟؟؟ 
دوتا نظر قبلي منو تاييد نکرديد.که من حداقل بفهمم شما اونا رو ديدين؟يانه؟ اصلا به دست رسيده يا نه؟؟؟ 
ولي........از شما بيشتر از اينا انتظار داشتم.استاد روشن فکر خوش تيپ... 
ديگه مزاحم نميشم_(خوشحال شديد؟)_ولي هنوز قبولتون دارم.هنوز---رهام( وحام) آريامنش
شهاب مرادی :سلام/ سانسور؟! چرا بعد از افطار هندوانه میل نمی فرمایید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:7294  |  26 امتياز

فاطمه 86
از تهران
امضا شده : ۱۳ مرداد ۱۳۸۶ ساعت ۲۱:۴۶
سلام علیکم 
خسته نباشید 
حاج آقا اگر اشتباه نکنم تا به حال 3 یا 4 تا پیام با همین مضمون براتون گذاشتم ولی پاسخی ندیدم. 
در ابتدا که پیام دادم و بعد پیام پیگیری را ارسال کردم گفتید (25 تیرماه) که با اسم واحد، اسم اولم را یادم نمی آید و با همان اسم واقعی ام یعنی اسم دوم پیام می فرستم. 
من دختری 20 ساله و حافظ قرآن (ان شاء الله) هستم و پایبند به اعتقادات و باور های اسلامی، خانواده خوبی دارم و آخرین (پنجمین) فرزند خانواده هستم . در حال حاضر خواستگاران زیادی دارم ولی در شرایط کنونی ام تمایلی به ازدواج ندارم شاید اصلی ترین آنها تنهایی پدر و مادرم بعد از رفتن من باشد. 
هم اکنون 4 ماهی است که من خواستگاری سمج دارم که تابه حال 15 بار به خواستگاری من آمده و هر 15 بار هم جواب منفی گرفته. اصرار خانواده و خود ایشان من را معذب کرده و حس بدی از این موضوع دارم. احساس گناه می کنم و نمی دانم نظر ایشان به من از چه چیز ناشی شده که با این همه غرور 15 بار با اصرار و پافشاری بیشتر به خواستگاری می آیند. از طرفی از پدر و مادرم هم خجالت می کشم که کسی را این چنین معطل خود کرده ام.من نظر خودم را هر 15 بار با قاطعیت و بدون شک و تردید داده ام . این وصلت با تفاوتهای موجود را از نظر عقلی و منطقاً مناسب نمی دانم با اینکه کیس مناسبی هستند. ایشان 27 سال سن دارند و یکی از دلایل من برای رد کردن ایشان تفاوت سنی زیاد است. و دیگر اینکه ایشان دانشجوی دکترای مهندسی دانشگاه شریف هستند و من دیپلمه، دیگر اینکه خانواده من از نظر اقتصادی در طبقه متوسط به بالای جامعه قرار دارد ولی آنها خیلی اوضاع مالی شان بالاتر از ماست (خیلی ، خیلی جوری که در تصور نمی گنجد). خوانواده ایشان و همچنین خودشان انسانهای متدین با باورهای سنجیده مذهبی هستند. از این لحاظ من بدم نمی آید که حتی طرف مقابلم کمی هم مثل ایشان اعتقاداتشان از من بالاتر باشد ولی بعضی نظراتشان علاوه بر اختلافات مالی و تحصیلی من را گنگ کرده و قدرت انتخاب را از من گرفته.  
ایشان حس مالکیت طلبی زیادی نسبت به همسر آینده شان دارند که من از این حس متنفرم. و همچنین با اینکه خود در دانشگاههای کشور تحصیل کرده اند ولی با تحصیل همسرشان در دانشگاه مخالف هستند (به نظر من خیلی عجیب است) و دیگر اینکه ایشان (شاید به خاطر دارا بودن چنین شرایط مالی، شغلی و تحصیلاتی) مغرور هستند. این را از حرکت های جلسات اولیه برداشت کردم. ایشان فکر می کردند که هر جا بروند باید در همان دم اول دختر را تقدیم او کنند. البته این را میدانم که جاهای دیگری هم به خواستگاری رفته اند و خود ایشان نپذیرفته اند. این را هم بگویم که پدر و مادر ما راضی به این وصلت هستند و علی الخصوص پدر و مادر ایشان همه تلاش خود را برای انجام این وصلت به کار برده اند.  
حاج آقا قبلاً از جواب مبسوط شما متشکرم 
خیلی دعایم کنید  

شهاب مرادی :سلام/ توجه شما به تفاوتها منطقی است اما هیچکدام از آنها (بجز تفاوت در سطح تحصیلات)نمیتواند برای رد این خواستگاری دلیل کافی باشد که آنهم به نظر می رسد از نظر خواستگار شما حل شده است.
به عبارت دیگر او شما را با همین شرایط برای زندگی مشترک مناسب تشخیص داده است.
اما ظاهرا مشکل اصلی شما وابستگی زیاد به والدینتان است. شما باید این موضوع را بپذیرید که دیر یا زود باید از آنها جدا شوید و زندگی مستقلی تشکیل دهید. آنها نیز چنین آرزویی دارند.
بنابراین با تفکر و تامل و به دور از احساسات درباره این خواستگار مشتاق بررسی کنید و با بهره گیری از مشورت والدین هرچه زودتر تصمیم نهایی (قبول یا رد) را بگیرید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:1745  |  25 امتياز

ba2l
از تهران
امضا شده : ۰۱ اسفند ۱۳۸۶ ساعت ۰۰:۴۶
سلام. 
نمي دونم تو صحبت هاتون اين مسئله هم عنوان شده يا نه.اما...من 13 ساله ازدواج کردم.يعني در سن 18 سالگي که شما خيلي موافقيد.يک خواستگاري سنتي که شما خيلي موافقيد.در دوره اي که عقد بوديم به مسائلي برخوردم که تو اون سن نمي دونستم بايد چکار کنم.بدتر از همه اين که فکر مي کردم با گذشت زمان همه چيز درست ميشه که نميشه و نشد.براي حفظ آبرو به هيچ کس نمي گفتم که اين مثلا آقا توي مسائل سکس وهمچنين عشق مشکل داره.فکر نکنيد نمي دونم فرق اين دو چيه. نه اين جا مجال نيست .از من خوشش نمياد و چون يک خانواده پدر سالار اصفهاني زورگو داره نتونسته حرفي بزنه.خواستم با عشق و محبت جلبش کنم نشد.براي معالجه پيشنهاد کردم به پزشک مراجعه کند نزديک بود مرا بکشد.الان 2 تا فرزند دارم. 
الان به اندازه اسرائيلي ها از اين شريک زندگي از اين سري از هم سوا, از اين همدم و مونس متنفرم.آرزوي مرگ براي کسي خوب نيست اما من هر روز بعد از هر نماز از خدا مي خوام مرگ يکي مان را برساند.
شهاب مرادی :سلام/ وقتی به مشکل برخورد کردید لازم بود که به مشاور مراجعه می کردید.
دیر نشده فعلا خودتان به مشاور مراجعه کنید وتا بیاموزید زندگی را بسازید.
فکر نمی کنید طلاق بهتر از مرگ باشد؟

(دختر ها باید در خانه و مدرسه مسولیت پذیر تربیت شوند و مهارت های لازم را بیاموزند تا در حدود 20 سالگی بتوانند ازدواجی موفق داشته باشند.)
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:1635  |  25 امتياز

ارسالي
از ايران
امضا شده : ۱۸ فروردين ۱۳۸۷ ساعت ۰۵:۲۱
سلام سال نو مبارك 8 ماه است كه با سايت آشنا شدم تقريبا هميشه پيامها رو ميخونم و حرص مي خورم. 
يه واقعه دردناك خصوصي لطفا 
...  
تصميم جدي دارم كه اين كار را ترك كنم و هم چنين هچ گاه ازدواج نكنم...در زمان نماز شب به جاي پدرم برايم دعا كنيد. 
... حرصم ميگيره ... حالا پشيمون حرص مي خورم حرص  
برام دعا كنيد خيلي بارها خواستم به مشاور مراجه كنم اما هزينه اش سرسام آور بود.. برايم دعا كنيد
شهاب مرادی :سلام/
یک حرف تکراری: قدر نیمه ی پر لیوان را بدان . شما صفات و روحیات مثبت قابل تحسینی دارید که قدر آن را نمی دانید و در قبال آنها از خدا و پدر ومادت متشکر نیسنی!
نسبت به پدرت با حسن ظن بیشتری برخورد کن.
یک عادت ناپسند به این سادگی ترک نمی شود مقاومت و مداومت می خواهد. یادداشت ها را می خوانید؟ یادداشت
تصمیم شما برای ترک ازدواج خلاف سنت رسول خدا و کار نادرستی است.

در این فرصت باقی مانده تا اذان صبح برای شما و همه مومنین دعا می کنم و از شما التماس دعا دارم .
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:1600  |  25 امتياز

حامد محمدي
از از اروميه
امضا شده : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۵۱
سلام.چگونه مديريت زمان داشته باشيم وذهن خود را به امور بيهوده صرف نکنيم ودرمورد (تغيير)اگرامکان داشت توضيح دهيدو متاسفانه من سخنراني شما رادر سالن نيلوفر از دست دادم دوستان خيلي تعريف ميکردن.شادباشيد 
 
(18سال دارم)
شهاب مرادی :سلام/ خواندن یادداشت های سایت را پیشنهاد می کنم. مثل:
    »»» آشتی با غزل
    »»» توپ های گلف و زندگی
و ...
شروع کنید و مجدد بپرسید در خدمتم.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:3222  |  25 امتياز

sadegh
از tehran
امضا شده : ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۰۲:۱۲
سلام برادر.نگرانم.کجا ييد؟کم پيش مياد اين قدر طول بکشه و به سايت سر نزنيد.!عادت هر شب ما حول و حوش اين ساعت سر زندن به سايت شماست و خوندن پيام هاي جديد.منتظر حضور مجددتون هستيم استاد
شهاب مرادی :سلام/ مشغول یک کار علمی هستم در حوزه‌ی فقه و درخدمت شما دوستان مهربان.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5293  |  25 امتياز

يسنا
از تهران
امضا شده : ۲۳ خرداد ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۳۲
باسلام خدمت شما 
مشكلي دارم كه تا بحال فقط راه حلش را از خداون خواستم اما بعد از نه سال هنوز حل نشده هنوز منتظر مدد الهي هستم اما از شما هم كمك مي خواهم از نه سال پيش به پسر همسايه مان علاقمند شدم او هم چندين بار ابراز علاقه كرد اما من او را براي دوستي نمي خواستم و از اول قصدم براي ازدواج بود اما آن زمان نه من موقعيت ازدواج داشتم نه او چندين سال گذشت و از تب و تاب افتاديم به قولي بزرگ شديم اما خيال مي كردم بعد از گذشت چندين سال همه چيزاز ياد مي رود. اما نشد او همان كسي است كه هميشه دنبالش بودم و از طرفي مورد تاييد پدرم هم هست چندين ماه پيش قرار شد با پدرم شراكتي داشته باشند اما آن موضوع كنسل شد ولي يكي دوبار رفت و آمد خانوادگي پيدا كرديم و خانواده شان هم مورد تاييد خانواده ام قرار گرفت و همين موضوع باعث شد تمام بي قراري هاي گذشته به سراغم بيايد. مشكل من اين است كه از دل او از نظر او بي خبرم و كس ديگري را هم نمي توانم جايگزين او كنم و به جز او نمي توانم به كسي فكر كنم. الان خواستگاري دارم كه شرايطش بد نيست ولي از نزديك با خود پسر صحبت نكردم مي خواهم از او خيالم جمع شود بعدادرباره او راحت تر تصميم نگيرم . شماره تلفن همراهش را دارم استخاره كردم خوب درامد تا او را از حال خودم با خبر كنم. ولي باز هم دودل هستم مي خواهم از شما راهنمايي بخواهم به نظر شما چطور بفهمم آيا اين علاقه يك طرفه است يا مثل گذشته دو طرفه است؟ اگر با او مطرح كنم تحقير نمي شوم؟ در ضمن دوست ندارم خانواده ام را در جريان بگذارم جون اگر بفهمند هم باورشان نمي شود من به كسي دل بسته باشم. من فوق العاده مغرورم همين غرورم هم باعث شد نتوانم احساسم را به او نشان دهم. خواهش مي كنم راهنماييم كنيد من زياد وقت ندارم از طرف خواستگارم به شدت در فشارم.آنها مي خواهند زودتر به خواستگاري بيايند ولي من براي اينكه فرصت داشته باشم اين موضوع را به بعداز امتحانات دانشگاهم موكول كردم.
شهاب مرادی :سلام/ روشن است که این یک علاقه یک طرفه است.
در همین 5-4 صفحه‌ی اول بالاترين امتياز تعداد قابل توجهی پاسخ مناسب پیدا می شود. حتما بخوانید.

با توجه به نبود اطلاعات از شما و سن و سال و شرایط دو طرف تنها توصیه ام مراجعه شما به مشاور است.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5520  |  25 امتياز

مسعود
از تهران
امضا شده : ۱۰ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۲۰:۱۷
سلام حاج آقا چرا آلبوم بعد از عمره چیزی اضافه نشده .خواندم که مفصل مشغول کار علمی هستید و فقه برای روحانی مثل آب برای ماهی است. 
اما عکاسی هم آن هم از زاویه نگاه شما مورد علاقه امثال من.
شهاب مرادی :سلام/ شب عید در تهران یک دوربین خریدم (G10)
و روز آخر همان سفر عمره در مکه شارژرش گم شد. و شارژرش در بازار موجود نیست.
بنابراین فعلا؛ تمام.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:4792  |  25 امتياز

مريم
از اصفهان
امضا شده : ۱۹ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۱۸
سلام.سايت جالبي داريد خدا کمکتون کنه التماس دعا.حضرت زهرا(س)پشتيبانتو ن.
شهاب مرادی :سلام/ ممنون
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:7036  |  25 امتياز

ياعلي
از كاشان
امضا شده : ۲۱ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۰۲:۴۸
باسلام وعرض ادب فراوان خدمت شما 
دراين مدت اعتكاف و ...وقت نشد اعيادو روز بدر رابه شما بدرنمونه تبريك عرض كنم بايد ببخشيد 
3روزي كه خداوند لياقت دادندو من معتكف بودم بنابه دلايلي خيلي به يادتون بودم وبراتون خيلي دعاكردم 
ان شاا...خداوندمستج ب فرمايند 
فقط يك سوال :ميشه يك تعريف كلي از غيبت بكنيد؟آيافقط مطلبي كه ازكسي ميدوني واون رابه كس ديكه اي كه نميدونه برسوني ميشه غيبت؟!! 
خيلي قابل احتراميد،ان شاا...كوتاهي نكرده باشم 
خيلي خيلي التماس دعا 
ياعلي
شهاب مرادی :سلام/ بله غیبت است.
چند پاسخ در مورد غیبت قبلا نوشته ام لطفا جستجو کنید.
سلامت باشید و سربلند و از شر گناه خطرناک غیبت مصون. یاعلی مدد
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6643  |  25 امتياز

دکتر خراساني
از تهران
امضا شده : ۱۱ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۰۲:۵۵
سلام استاد.خوب هستيد؟۱-مي‌خواس تم خواهش کنم که ادامه ياد داشت وسواس را مرقوم بفرمائيد ۲- اگر امکان دارد برنامه شب‌هاي ماه مبارک را اعلام بفرمائيد.۳- مي‌خواستم بدانم ظهر يعني‌ کي؟چون در اعلام برنامه‌هايتان نوشته بوديد که دهه دوم رمضان ظهر‌ها مسجد عمار ياسر،بفرمائيد دقيقا چه ساعتي‌ و آيا روز‌هاي جمعه و تعطيلات هم تشريف مي‌‌بريد يا خير. 
ما از منبر‌هاي شما بسيار استفاده مي‌کنيم و همه اعضاي خانواده ما منتظر برنامه‌هاي خوب و آموزنده و آرامش بخش شما هستيم. 
شديدا محتاج دعاي شماييم.خداوند به شما طول عمر و سلامتي عنايت کناد.
شهاب مرادی :سلام/ 1. چشم
2.شب ها تا شب هجدهم رمضان هیئت حسینی کاشانیهای مقیم تهران می روم که سیار است و در منازل و هر شب در یک منطقه از تهران.
3. بعد از نماز ظهر و عصر حدودا ساعت 13:45 و روز جمعه جلسه نداریم.
سخنرانی هایم در مسجد عمار یاسر -که الحمدلله جلسه ی خوبی است- تا روز 18 رمضان ادامه دارد. ان شاءالله
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:7341  |  25 امتياز

ندا 17
از تهران
امضا شده : ۰۷ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۳:۵۴
با سلام 
توي چندراهي بدي گير کردم که اميدوارم کمکم کنيد. 
حدود يک ساله که با پسري آشنا شدم که از تمام لحاظ ها هم شان و منزلت خانواده ام بود و بي نهايت دوستش داشتمو دارم و او هم همينطور بود. تا اينکه بعد از 3 ماه با دختر ديگري ديدمش که هيچ شناختي نسبت به او ندارم . درواقع نمي دونم که دوستن يا آشنا.از طرفي يکي از دوستان صميمي اون پسر که مورد تاييد اطرافيان و البته خودم هم است ازم خواستگاري کرد که به دليل دلبستگي به دوستش بهش جواب رد دادم هرچند که هنوز اميدوار به جواب منه.رفتار اون پسر متناقضه گاه مانند قبلا عاشق پيشه رفتار مي کنه و گاه ووو 
برسر دوراهي بودم که منتظر بمونم تا از اين رفتار پشيمون بشه يا نه که جواب استخاره ام هم بسيار خوب آمد اما من هنوز بعد از 2 ماه گذر از اين جريان تکليف خودم رو نمي دونم.ممنون ميشم کمکم کنيد.
شهاب مرادی :سلام/ تا حالا به شانس ازدواجت و کاهش تدریجی آن فکر کردی؟
وقتی این دوستی ها و آشنایی ها -با تمام اما و اگرهایش- فورا در پروسه ازدواج قرار نمی گیرد، باید به درستی آن تردید کنید و برای ادامه آن دوستی و رابطه دلیل روشن عقل پسند داشته باشید.
("آخه" و "ای کاش" و دلایلی مثل "ترحم" و "دلسوزی" و "دست گیری و هدایت" و... در انتخاب همسر مدبرانه نیست) »»» با این افراد ازدواج نکنید!


برای انتخاب همسر و ازدواج به هیچ وجه استخاره نکنید »»» فرزانه از تهران
»»» مطهره از شهرری

 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:4527  |  25 امتياز

همسا
از شميران
امضا شده : ۲۰ آبان ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۴۶
سلام 
سالروز درگذشت برادر بزرگوارتان را تسليت ميگويم 
از خداي مهربان ميخواهم با خوبان وائمه همنشين باشند.هنوز هم گاهي"آدم خوب"را ميخوانم.
شهاب مرادی :سلام/ سپاسگزارم.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:4690  |  25 امتياز

مريم صادق بيگي
از تهران
امضا شده : ۱۸ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۲۴
سلام از سايتتون خيلي خيلي تشکر مي کنم من طلبه هستم يک ليسانس غير مرتبط از دانشگاه هم دارم اما خيلي خوشحالم که به عنوان سرباز امام زمان انتخاب شدم حاج آقا من خيلي دوست دارم از فعاليت هاي شما الگو بگيرم لطفا راجع فعاليت هاي ما طلبه ها هم برنامه بدهيد من باز هم باشما تماس خواهم گرفت خدا نگهدارتان
شهاب مرادی :سلام/ طوبی لک و حسن مآب. التماس دعا
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5716  |  25 امتياز

امير مقيمي
از تهران
امضا شده : ۱۲ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۵:۳۶
سلام و خسته نباشيد 
3 شب از صحبتهاي شما در مسجد الهادي استفاده کردم، صحبتهاي شما رو خيلي شبيه صحبتهاي مرحوم دولابي ديدم، خواهشمندم اگر ممکن است و طبق پيشنهاد دوستان کلاسي را در جايي برگزار کنيد. نياز نسل ما همين صحبتهاي روان و ساده اما اثر گذار است.
شهاب مرادی :سلام/ از همین چیزا می ترسم!
می ترسم که منبر معمولی تبدیل به مرید و مراد بازی بشه!
مرحوم آقای دولابی بسیار نازنین و محترم بودند ولی رفتار برخی شرکت کنندگان در جلسات می تواند برای سلامت روحی ما خطرناک باشد.
لطفا ابتدا بیشتر تامل کنید و با همین جلسات موجود مقایسه کنید و ...  سپس اعلام نظر بفرمایید.        »»»مهرداد ...
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:4313  |  25 امتياز

javad
از tehran
امضا شده : ۱۷ دی ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۱۴
salam hajagha, laptopam farsi nadare ,bebakhshid babate finglish. 
tabrik babate sevomin sale site, daste shoma vaghean dard nakone babate designe jadido fogholade ke ba ma hedye dadin. 
akharish ham inke: 
... 
ajreto be khode hazrate zahra,
شهاب مرادی :سلام/ یاعلی
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6647  |  25 امتياز

نيکا
از زنجان
امضا شده : ۱۰ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۰۷:۲۸
با عرض سلام اميدوارم هميشه زندگي شادي داشته باشيد من دختري 24 ساله هستم که دوست دارم ازدواج کنم ولي حقيقتا از مسائل زناشويي ترس و وحشت دارم و ميترسم شايد نتوانم در اين مسائل موفق شوم (دليلش را هم نميدانم)و خواستگارهاي زيادي را فقط به علت اين ترس رد کرده ام نميدانم جه کار کنم لطفا مرا راهنمايي کنيد در ضمن دوستي دارم دقيقا با شرايط خودم
شهاب مرادی :سلام/ این ترس ها واقعی نیست بی توجهی کن و خواستگارهایت را بپذیر.
اگر بیماری و یا علت روشن و منطقی ای برای ترس از ازدواج وجود دارد با پزشک متخصص زنان مشاوره کنید.
یادداشت ترس از آینده را بخوان.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5706  |  25 امتياز

علي 444
از تهران
امضا شده : ۰۸ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۰۰:۳۲
بازم سلام حاج آقا . 
 
همين توصيه اي که فرموديد: 
 
ازدوا با اتباع غير ايراني را براي ايرانيان توصيه نمي کنم.  
 
راستي حاج آقا چطوري بايد ارتباط برقرار کنم؟ 
 
آخه نمي دونم از ترسه يا خجالت ... برام خيلي مشکله و هم خيلي سخت که بخوام با دختري حرف بزنم و ارتباط برقرار کنم. 
 
چه برسه بخوام حرف از خواستگاري و اين چيزا رو پيش بکشم. 
 
(حاج آقا فکر کنم واسه من هيچ راه حلي نباشه.) 
 
نظر شما چيه؟
شهاب مرادی :سلام/ رسمی، خلاصه و کوتاه بگو و حتی بهتر است یک واسطه این کار را کند.
توصیه را جدی بگیر ولی ممنوع که نیست!
»»» لينك
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5686  |  25 امتياز

بالا