آمار

بازدیدکنندگان: 6486333
حاضرین در سایت : 72 نفر و 1 نفر عضو
  • آسا
آمار روزانه
بازديد سال 1388 : 1571955
بازديد ماه گذشته : 183462
بازديد هفته گذشته : 48732
بازديد روز گذشته : 7401
بازديد سال جاري : 810796
بازديد ماه جاري : 44414
بازديد هفته جاري : 37908
بازديد امروز : 5534
نوع نمايش :  بيشترين بازديد  |  بالاترين امتياز  |  جديدترين  |  اتفاقي

جمعا 7576 ورودي در دفتر وجود دارد.
صفحات : « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 »

نامورودی
امير علي
از ايران
امضا شده : ۱۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۳۵
سلام خوب هستيد خسته نباشيد !سال نوتون مبارک من خوندم بعضي پيامهارو اومدم ازتون تشکر کنم که وقت ميزاريد براي جوونها نيازي هم نيست جواب منو بديد چون خيلي وقت ميزاريد براي پي ام هاي ديگه ؟يک سوال داشتم من 29 سالمه خيلي مايلم ازدواج کنم اما متاسفانه بشدت کسايي که قيافه شون به دلم نمنشينه رو رد کردم البته بيشتر از 3 مورد نبوده به نظر شما عملم منطقي است يا نه ؟ممنونم اگر وقت داريد جواب بديد وگرنه نيازي نيست يا علي مدد
شهاب مرادی :سلام/ هشدارهای مربوط به اتنخاب همسر را دقیق بخوانید و اگر مسئله فقط قیافه است در اعلام پاسخ منفی یا مثبت عجله نکنید.
 
لطفا منظورت از "به شدت" را بهتر توضیح بده.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:10280  |  8 امتياز

آمنه.ب
از کرج
امضا شده : ۱۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۳۷
سلام حاج آقا، خوب هستيد؟ 
در مورد يادداشت:"پيامک؟!" : 
 
1.شايد بعضي دوستان، علاقمند باشن خلاقيت و تنوعي در ارسال تبريک داشته باشند و جمله ي "سال نو مبارک" هرچند زيباست ولي شايد کمي تکراري باشه(مخصوصا در ايام عيد که شايد اين پيام بارها براي آدم بياد!)ءءءخوبه سعي کنيم در عين کوتاه بودن پيامکهاي تبريک، خلاقيت رو هم حفظ کنيم. مثلا همين "سلام، مبارکا باشه" که خيلي صميمانه ست(ميشه بعد سلام اسم مخاطب رو هم نوشت) يا پيامکي که خودم امسال از دوستي دريافت کردم که هم کوتاه بود، هم زيبا:"بهار را به تو، نه! تورا به بهار تبريک مي گويم!" 
 
2-از اين کلمات اختصاري تو پيامک فارسي هم کمابيش اختراع(!) شده که متاسفانه اندازه ي همون فينگليش نوشتن ميتونه به زبان فارسي ضرر بزنه، مثل: "بزنگ!"، يا جايگزيني کلمات انگليسي جاي فارسي مثل "يوني" به جاي دانشگاه(university)يا "باي" به جاي خداحافظءءءکه البته بايد اينم در نظر داشت که براي کوتاه تر شدن پيامک و هزينه ي کمتر صورت ميگيره!، چون ميدونيد که يک صفحه پيامک فارسي، متاسفانه تعداد حروف کمتري از انگليسي رو پشتيباني مي کنه. 
 
3-خيلي موافقم! 
 
4و5و6و7-ک املا درسته. 
 
8-واقعا؟ چه نکته ي خوبي رو اشاره کردين.ولي چه راه حلي وجود داره براي بهبود اين وضع؟ 
 
9-يادداشت شما قسمت 9 نداشت ولي کاش نظرتون رو در مورد پيامک هايي مثل:"يک صلوات بفرست (يا يک آرزو کن)و اين رو براي فلان تعداد نفر ارسال کن، تا امشب خبر خوبي رو دريافت مي کني!" هم بگيد. راستش در مورد اونهايي که ميگن يک آرزو کن که مساله مشخصه، ولي گاهي اين پيامک ها طوريه که آدم نمي دونه بايد چه کار کنه مثل اين: 
"يک صلوات به پيامبر(ص) هديه کن و اين پيامک رو به فلان تعداد نفر بفرست تا در ثواب اين کار شريک باشي" 
حاج آقا نظرتون در مورد اينطور پيامک ها چيه؟ 
 
موفق و سلامت باشيد.
شهاب مرادی :سلام/ متشکرم. در مورد 9 بین خرافات و پیامهای دینی باید تفاوت قائل شد. مثلا «...اگر نفرستی ووو » « فلان کار را بکن تا جاحت بگیری و...» خرافات است ولی مثلا یک پیام کوتاه که فاطمیه یا آمدن ماه رجب را یادآوری کند یا... خوب است.
 
با توجه به بند 4 یادداشت، باید مراقب وقت و زمان دیگران باشیم و برای این منظور وبلاگ وسیله بهتری است تا اس ام اس.
 
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:10240  |  10 امتياز

مژگان حقپرست
از tehran
امضا شده : ۱۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۴۷
سلام،سا نو شما مبارک>> حاج اقا کاش ارتباط با شما حضوري در مجالس هم براي ما امکان داشت .اگر از شما دعوت بشه براي حضور در دانشگاه ما (صنعتي خواجه نصير) تشريف مي اوريد؟
شهاب مرادی :سلام/ ان شاءالله. سال نو مبارک.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:10210  |  3 امتياز

غلامرضا
از خراسان رضوي
امضا شده : ۱۲ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۱۸
سلام حاج آقا باتبريك سال نو من برنامه هاي شما رانمي دانم كه برگذار مي شود لطفا وقت دقيق برنامه هاي خود را لطف كنيد اعلام كنيد باتشكر
شهاب مرادی :
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:10219  |  4 امتياز

دکترخراساني
از تهران
امضا شده : ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۴۲
سلام.نظرات مو شکافانه شما راجع به پيامک بسيار خوب و تفکر برانگيز است منهم چند نکته به ذهنم رسيد: 
 
۱-نگراني شما راجع به زبان فارسي نسبت به زبان انگليسي‌ در کشورهاي انگليسي‌ زبان هم وجود دارد چون جوانان در آن کشور‌ها در امتحانات يا مکاتبات خود از کلمات متداول در چت و پيامک استفاده ميکنند مانند همان مثال هايي که شما زديد.يعني‌ من فکر مي‌کنم چت و پيامک انقلابي در همه زبان‌ها ايجاد کرده است که خوب يا بد آن و مزايا و معايب آن جاي بحث‌هاي کارشناسانه دقيق دارد. 
 
۲-يک مورد ديگر که در فرهنگ ما کم کم جاي خود را باز کرده است،جدا از نحوه ارسال و متوني که ارسال ميشود جايگزيني ارسال پيامک به جاي خيلي‌ از تلفنها و تماس‌هاي ديداري و شنيداري است من شخصاً ترجيح مي‌‌دهم به جاي ارسال پيامک تلفن کنم و عيد يا تولدي را تبريک بگويم تا اينکه با يک پيامک.... 
 
۳-گاهي اوقات بيان احساسات و مکنونات قلبي از طريق نوشتن خيلي‌ راحت تر و ماندگار تر است...البته خوب است استاد مرادي به اين مهم نيز اشاره بفرمايند. 
 
شرمنده‌ام که خيلي‌ طولاني‌ شد.
شهاب مرادی :سلام/ از شما متشکرم ؛ با شماره 3 ، موافقم و درست است که نوشتن گاهی تاثیر شگرفی دارد اما از همه مراجعین گرامی خواهش می کنم فعلا  فقط به "فرهنگ" استفاده از اس ام اس در کشور عزیزمان تمرکز کنید. تا بحث پیامک گسترده و پراکنده نشود. 
روشن است که هر مبحث مفید دیگری را می شود در پیامهای مستقل ارسال کرد.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:11053  |  48 امتياز

ح رضوی
از تهران
امضا شده : ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۳۹
سلام حاج آقا بازم تبریک. فکر کنم شما انتظار دارید ما در مورد بند به بند یادداشت پیامک نظر بدیم و به جای تعریف و تمجید به مسئله بپردازیم بحث را به یک بارش و توفان فکری تبدیل کنیم  
و همه ی دوستان به جای مشکل و سوال خودشان در مباحث فرهنگی اینجا فعالانه مشارکت کنند 
و ما همه به پیامهای بهتر امتیاز بدیم.  
 
چند بار من در مورد امتیازدادن پیام گذاشتم و پیامهای دیگری که امضا نکردید البته اصلا گله نمی کنم با یه نگاه به آمار آدم باید منصفانه مسئله را تحلیل کنه فقط گفتم که مهمانهای جدید سایت هم بدانند.
شهاب مرادی :سلام/ یاعلی
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:11014  |  39 امتياز

soori68
از tehran
امضا شده : ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۴
سلام حاج اقا شما به کلاسهاي energy درماني که با تمرکز يا لمس کردن انجام ميشه عقيده داريد.
شهاب مرادی :سلام/ نه
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:11006  |  11 امتياز

علي هادي
از اصفهان
امضا شده : ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۲۱
سلام.1و2-عالي،و ممنون ، 3-خيلي مهم(واجب) ، 4و5و7و8 -ارزش هاي انساني رارعايت کنيم(آدم باشيم) ، 6-ووو(نميدونم)
شهاب مرادی :سلام/ یاعلی.   »»» پیامک؟!
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:10612  |  4 امتياز

محبوبه فريدون
از مالزي
امضا شده : ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۱۷
با سلام وتبريک سال نو.از حضور موثر و اميدوارکننده شما در مالزي ممنونم.من خانم دکتري هستم که به اتفاق همسرم بعد از دعاي کميل در محوطه مجموعه زيارتتون کرديم.رفع کسالت شد؟ 
روحيه ما با کلام شما کلي تغيير کرد.اميدواريم مجددا شما رو اينجا ببينيم.قصد تبريک وتشکر داشتم.ممنون
شهاب مرادی :سلام/ سال نو مبارک.  الحمدلله بهترم. سلامت و موفق باشید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:10633  |  18 امتياز

سيد يوسف
از تهران
امضا شده : ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۴
سلام . چند بار است . مينويسم اما جواب نميدهيد
شهاب مرادی :سلام/ هیچ پیام دیگری دریافت نشده. به ضوابط دقت کرده اید؟
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:10609  |  7 امتياز

احترام
از مالزي
امضا شده : ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۵۶
سلام  
سال نو مبارک اميدوارم هميشه در اين مسير که کار بسيار مشکل اما مورد رضاي خداوند ميباشد موفق باشيد.
شهاب مرادی :سلام/ متشکرم. سال نو مبارک
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:9437  |  5 امتياز

راحيل81
از تهران
امضا شده : ۱۱ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۱۹
سلام عيد مبارک.تا جايي که مي دانم توسعه در همه جهات زماني حاصل مي شود که جداي از رشد فيزيکي منابع کشور، فرهنگ استفاده از فن آوري وارد آن کشور شود.يادداشت شما و البته وضع موجود مويد اين مطلب است که براي تحقق اين موضوع تلاش ويژه اي لازم است.به خصوص درباره بندهاي آخر يادداشت شما راجع به استفاده غير اخلاقي از موبايل
شهاب مرادی :
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:9568  |  5 امتياز

بندِ خدا
از اصفهان
امضا شده : ۱۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۱۱
سلام  
نمي دونم چرا شما براي متنهاي خودتون امکان نظر دادن را در نظر نگرفتين  
با اينکار از قاطي شدن نظر در مورد متن ها با پيام ها جلوگيري مي کنيد  
 
بگذريم  
در مورد متن «پيامک» 
 
با کليت بحث شما پيرامون استفاده صحيح از پيامک موافقم  
اما اينکه پيامکه با پيمک (درسته پيمک) کنيم مخالفم 
 
پيامک در استفاده صحيح خودش مي تونه به نوعي نمايانگر لطافت و ظرافت و نغز محاورات ما ايراني ها باشه  
 
همانطور که ما در محاورات روزانه خودمون معمولا سعي مي کنيم نغز و زيباصحبت کني مي تونيم اين ر توي پيامک هامون هم به کار بگيريم  
 
و البته  
همانطور که بعضا افرادي بي سليقگي مي کنند واز اين ابزار ناصحيح و نا درست استفاده مي کنند و در آن انواع بي ادبي ، توهين به ... (... در اينجا نشانه عموميت موضوع داره آخه فکر کنم کمتر موضوعي را در اين زمينه از قلم انداختيم) بد آموزي ، و ناشايستگي ها را در آن بکار مي گيرند ؛  
ما در مقابل  
ازاين ابزار براي تذکر و ياد آوري و آموختن به يکديگر استفاده هاي زيبا کنيم  
و نکات جالبي و آموزنده اي را که در طول شبانه روز به آنها برخورد مي کنيم را براي هم ارسال کنيم مانند :  
- آيات و احاديث کوتاه  
- سخنان حکيمانه و نغز از بزرگان  
- و هر نوع مطلبي که نشر آن ارش دارد  
 
لب مطلبم اينکه  
به جاي يک برخورد منفعلانه در مقابل استفاده نا صحيح از اين ابزار سعي کنيم با استفاده زيبا و صحيح از اين ابزار روش صحيح آنرا فراگير کنيم  
و صد البته * خير الامور اوسطها * در استفاده از هر چيزي حد وسط و تعادل را فراموش نکنيم  
 
در پناه خدا باشيم
شهاب مرادی :
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:8542  |  2 امتياز

باران1389
از حوالي تهران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۴۲
سلام 
 
در پرسشنامه گزينه 8 را ( چک باکس بگذاريد ) نه بوک مارک
شهاب مرادی :سلام/ مجدد دیدم، شما هم دقت بفرمایید چک باکس لازم ندارد چون فرد فقط یک مورد را باید مشخص کند.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:13957  |  17 امتياز

حاج ناصر
از tabriz
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۳۹
سلام سال نو مبارک با پیامک خیلی موافقم خیلی. در جلسات مهمانی عید به جوان تر ها توصیه کردم بیایند و بخوانند.
شهاب مرادی :سلام/ سال نو مبارک .  یاعلی »»» پیامک؟!
 
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:13925  |  41 امتياز

فاطمه
از اصفهان
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۳۷
سلام حاج آقا  
حال و احوال چطوره؟ 
جناب مرادي من هيچ گاه در مطلب ارسالي قبليم اغراق نکردم اين فقط نظر شخصيم بود در مورد شما. 
 
دوست دارم نظر شما را در مورد اتفاقي که در زندگي ام افتاد بدانم: 
چند وقت قبل يکي از خويشاوندان(پسر عمه پدرم) به خواستگاري من آمد ايشان 19 ساله و دانشجو هستند اما گفتند به علت اين که نه من آمادگي ازدواج را دارم نه ايشون فقط خواستند که ما جواب بله را بدهيم و بدون اين که کسي ار اقوام بفهمد ما مال هم باشيم تا ايشان مطمين باشند که من مال ايشان هستم وبا کس ديگري ازدواج نخواهم کرد و من و خانواده ام هم موافقت کرديم آخه هم خانواده ايشان براي ما شناخته شده هستند و هم خودشان به علت رفاقت با برادرم خوبيشان برايمان ثابت شده است دوست دارم نظر شما را در اين رابطه بدانم به نظر شما چند درصد از پسر ها در چنين مواقعي روي حرف خود باقي مي ماند و يا چند درصدشان عشق واقعي دارند اصلا کار ما درست بوده؟  
من يک دختر هفده ساله هستم که تا به حال عشق را تجربه نکرده ام علاقه اي هم به اين کار قبل از ازدواج ندارم علاقه خاصي هم به ايشان ندارم البته نه اين که دوستش نداشته باشم اما تا زماني که ازدواجم با ايشان حتمي نشده نمي خواهم خودم را درگير عشق کنم چون مي ترسم ايشان چند وقت بعد نظرشان عوض شود .
شهاب مرادی :سلام/  تصمیم مدبرانه ای به نظر نمی آید. و سوالات متعددی وجود دارد مثلا:
 
1. چرا بدون اطلاع فامیل.
 
2. اگر از مرحله ی انتخاب عبور کردید چرا عقد رسمی علنی نکنید؟ و اگر انتخاب قطعی نیست جرا هزینه ی ریسک آن را فقط دختر بدهد.
 
3. برنامه مدون و زمان بندی شده ی پسر و خانواده اش بسیار مهم است! یک پسر 19 ساله برای ازدواج چه می تواند داشته باشد؟! آیا زمان ازدواج یک پسر 19 سالگی است؟!!! انجام تحصیل،سربازی و به دست آوردن شغل و تمهید مقدمات زندگی واقعا زمان بر است در حالی که شانس ازدواج در گذر این زمان بهتر هم می شود و شانس ازدواج دختر  هم سن و سالش کم و کمتر!
 
4. دخترم مراقب باش خانوادگی جوگیر نشوید.
 
لطفا به جای ادامه سوال و جواب فکر کن و حضوری از مشاور کمک بگیر.  شما فقط 2روز است با اینجا آشنا شدید و معلوم است که پیامها (بیش از 7000 پیام! ) و یادداشت ها را نخوانده اید. وقت بذارید و بخوانید و بخوانید...
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:13962  |  118 امتياز

salma
از EU
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۳۳
سلام آقا شهاب! 
1.دو سال پيش با هزار ز حمت وارد دانشگا ه شدم در رشته پرستارى. حال قا نون اماكن بهدشتى ، درمانى جديد شده و پوشيدن روسرى را ممنوع كردن.  
2. كار كردن تمرينى در بيمارستان هم شامل درس ها ميشود. 
3.دو سال مونده كه تمام كنم. 
4. طى اين دو سال هم خوب وقتم رفته هم پولم هم عصابم. 
5. ولى نمى خواهم كه ايمانم را هم از دست بدهم. 
6. تا جايى كه توانستم حجابم را رعايت كردم ، هميشه و خدا را شكر تا حالا توانسته ام. 
7. من تاز ه با شما آشنا شدم ، و خيلى خيلى از اين آشنايى خوشحال استم،اميد وارم كه باعث خسته گيتان نشم! 
;) ممنونم خدا حافظ ،فعلا!
شهاب مرادی :سلام/ شما که تکلیف شرعی خودتان را به خوبی می دانید من هم برای اطمینان شما عرض کنم: حفظ حجاب حتی اگر ضرر مالی و تحصیلی داشته باشد واجب است و یقین داشته باشید خدای مهربان، بسیار جبران کننده است و حتما برای شما در همین دنیا و آخرت جبران می کند. و اساسا ثمره تقوی گشایش است ومن یتق الله یجعل له مخرجا
 
اما اگر بخواهید تحصیلتان را در ایران ادامه بدهید ظاهرا طبق مقررات منعی ندارد ...
 
یاد یادداشت 20 شهریور 83 مرحوم اخوی افتادم . روحش شاد »»» آدم خوب
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:14242  |  116 امتياز

افسانه ک
از کرمانشاه
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۲
سلام.برنامه ديروزتون ديدم.عالي بود.من ازبرنامه ماه عسل شمارو شناختم اما نميدونستم سايت دارين.خيلي خوشحال شدم.ممنون.سال نو مبارک.ياعلي.
شهاب مرادی :سلام/ سال نو مبارک. یاعلی
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:14144  |  10 امتياز

غزل
از تهران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۱۵
سلام حاج آقا.اسم من غزله.برنامتونو ديدم.حاج آقا خدا خيرتون بده واقعا از فرمايشاتتون لذت بردم اما فکر ميکنم نزديک به ۵ـ۶ ساله که شادي براي من معناشو از دست داده از وقتي که پدرم ما رو به ازاي عشوه هاي يه زن کثيف و خيابوني فروخت.از وقتي که به هر بهانه اي و به خاطر هر حرفي از بي کسي مادرم سواستفاده کردو به قصد کشت کتکش زد.از زماني که همه گول ظاهر حق به جانب و ريش و نمازاي رياييشو خوردن و گفتن حق با اونه اين در حالي بود که من و مادرم چه شبهايي که تا صبح کاري جز گريه نداشتيم و چه محبتها و چه وقتها و چه پولهايي که از جانب پدرم صرف هوي و هوسش نشد. پدرم فقط به ما خيانت نکرد اون به ما ظلم کرد ظلمي که حتي دشمنم به آدم نميکنه چه برسه به يه مرد در حق زن و بچش.شايد کاري که من کردم هيچ بچه اي نکنه يا دلش نياد اما من آرزوي مرگ پدرمو کردم از کارمم اصلا پشيمون نيستم يا از عذابش نميترشم چون اون به ناحق به ما ظلم کرد.به ناحق مادرمو عذاب داد ------ .با اين حال شما بگين من چطور ميتونم شاد زندگي کنم؟؟؟؟؟.اگه بدونين چقدر دلم از همه چي پره و نميتونم به کسي بگم ----- -به خدا اگه از ترس اون دنيا و ترس از بي کسيها و تنهايي هاي مادرم نبود تا حالا صد بار خودمو کشته بودم-----.حاج آقا من فقط ميخواستم يه کم درد و دل کنم اما شما که به خدا نزديکترين به خودش قسمتون ميدم بهش بگين اين حق من نبود.من که هيچ وقت ازش غافل نشدم.من که هميشه گفتم توکل به خودش..بگين اگه امتحانم بود ديگه بسه ----- بگين ديگه نميتونم------- (غزل18 ساله)
شهاب مرادی :سلام/ تا حدودی میشه تصور کرد که چه حالی دارید. احساس خشم و نفرت و دلبستگی! و سرخوردگی از کلام شما پیداست. واقعا سخته که آدم نگاهش نسبت به پدر یا مادرش که اساس هویت او هستند، عوض بشه. و آنها را دوست خود نداند به قول سعدی 
از دشمنان برند به دوستان شکایت                چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم؟
 
اما شرافت انسان در کنترل و تقواست. امام صادق علیه السلام می فرمایند کسی که به والدین ظالمِ خود با خشم بنگرد خدا نماز آن فرزند را قبول نمی کند.
 
خدا از ما انتظار دارد خشم و نفرتمان را کنترل کنیم والا اسب خشم و ... اگر رم کند، به سوار خود آسیب فراوان می زند و شاید او را نابود کند؛ چراکه الغضب مفتاح کل شر غضب کلید تمام بدی ها و شرهاست.
 
 
اگر تصمیم گرفتی این احساس را کنترل و تعدیل کنی، توصیه می کنم برای فراگیری مهارتهای لازم و سایر کمکها به مشاور مراجعه کنی. مثلا خانم ایران منش ؛ زندگی بهتر
 
زهرا سادات از تهران

 
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:13808  |  106 امتياز

نرجس اصغرنيا
از بابل- کمربندي غربي کوچه توح
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۱۵
با سلام من دانشجوي کارشناسي ارشد رشته کلام هستم يک سوالي از محضر شما داشتم که اميدوارم حتما مرا راهنمايي کنيد . بنده اصلا از رشته اي که در آن تحصيل مي کنم راضي نيستم چون فکر مي کنم هيچ جايي براي نوآوري وجود ندارد لذا از همان سال اول کارشناسي که در رشته علوم حديث درس مي خواندم اين احساس در من وجود داشت ( من ديپلم رشته رياضي هستم )اولش با استادان زيادي مشورت کردم يک مدتي اين احساس از من دور مي شد اما دوباره اين احساس سرخوردگي به من باز مي گشت . الان با اينکه من خيلي به درسهاي ديني علاقه مندم ( طلبه غير حضوري جامعه الزهرا) اما اين احساس مرا خيلي آزار مي دهد اما وقتي امثال شما روحانيون توانمند را مي بينم از خودم مي پرسم آيا مي شود مثل شما ها بشوم و از اين احساس نجات يابم. خواهش مي کنم مرا راهنمايي کنيد.
شهاب مرادی :سلام/ امروز مباحث کلامی از نیازهای درجه یک جامعه است و نوآوری در طرح و بیان مسائل و دقایق آن خدمتی شایسته به اسلام و مسلمین است. از شر وسوسه های شیطان به خدای مهربان پناه ببرید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12639  |  47 امتياز

مهدي خوش برخورد
از تهران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۰۴
سلام . درود بر شما و پدر و مادر شما . اميد دارم روزي با جوانان کشور عزيزمان ايران دست به دست هم الگوي زندگي براي جهانيان باشيم . يا علي گفتيم و انتظار مهدي کشيديم يا زهرا مي گوييم و صبر زينب ميخواهيم . ممنون از تلاش و همت شما .
شهاب مرادی :سلام/ متشکرم . موفق باشید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12610  |  9 امتياز

هادي
از اصفهان
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۵
سلام و اما بعد 
چه آدم هاي خوبي دور و بر شما هستن. منم ميخام!!! 
شايد اين طور به نظر برسه که اين سوالم در حاشيه است اما کنجکاوم بدونم از چه درصدي از پيام هاي دريافتي را و با چه موضوعاتي جواب مي دهيد؟ واقعا دقت کرده ايد بعضي وقت ها خيلي خوب و دلنشين جواب مي دين!!! 
گل لبخند بر دل هاي عاشقانش
شهاب مرادی :سلام/ این چند روزه از جنابعالی دو پیام دیگر هم خوانده ام و پاسخ ندادم.
 
بعد از گفتگوی شاهین شهر تا اصفهان اوضاع خودت بهتر شده؟ خودت را رصد می کنی یا نه؟ پیامها و سوالهای شما کاربردی و در موضوع مربوط به خودت نیست بیشتر گپ است و شاید با هدف محکم کردن رابطه و ایجاد دوستی طرح می شود تا با هدف تغییر و اصلاح. در پاسه به پیامهای رسمی و منظم و طبق ضوابط خیلی راحت ترم .
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12591  |  14 امتياز

nima
از ahvaz
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۴۲
سلام: 
 
اينو بگم که برنامه امروزتون که از شبکه 1 پخش شد حرف نداشت  
و ... .
شهاب مرادی :سلام/ یاعلی. 
 
از بین پیامها اتفاقی باز می کنم واین پیام چمعه ارسال شده» »» 28 اسفند؛ شبکه اول
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12597  |  10 امتياز

نارسيس
از اصفهان
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۹
واقعا خوشحالم.چون ي حجت الاسلام توي اين رسانه ما پيدا شد که از جنس خود مردم باشه مثل مردم بخنده,ناراحت باشه رک باشه و ... خيلي خوشحالم. 
آقاي حجت الاسلام مرادي من از زمان برنامه مردم ايران سلام آقاي شهيدي فر بيننده پروپا قرص شما شدم و واقعااز وجودتون خوشحالم.انشاالل کسالت تون هر چه زودتر برطرف بشه 
بهترين لحظات رو براي شما در کنار خانوادتون آرزومندم .نوروز مبارک. 
التماس دعا.
شهاب مرادی :سلام/ از لطف شما متشکرم. سال نو مبارک.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12599  |  14 امتياز

ازاده
از ايران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۸
سلام اقاي مرادي 
من امروز براي اولين بار سايتتون رو ديدم 
خيلي عالي بود 
سال نو مبارک 
اميدوارم سال خوبي داشته باشيد
شهاب مرادی :سلام/ خوش آمدید. سال نو مبارک
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12600  |  14 امتياز

fall
از kabul
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۸
salam kheli saite jalebi bood thanx ke khabar kardin.
شهاب مرادی :سلام/ سال نو مبارک. ان شاءالله که موثر باشد.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12581  |  15 امتياز

ف.مصري
از ايران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۳۲
سلام .عيد نوروز به شما و تمام ايرانيان مبارکباد دعا ميکنم سالي پر از شادي و سلامتي ومعنويت پيش رو داشته باشيد.يا حق
شهاب مرادی :سلام/ تبریک و سپاس . التماس دعا
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12635  |  11 امتياز

فاطمه حاجيان
از اصفهان
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۷:۳۰
سلام  
خوبي حاج آقا؟ 
من شايد مثل همه از طريق برنامه بي نظير "مردم ايران سلام" با شما آشنا شدم از اون موقع هر کس از من در مورد بهترين انساني که مي شناسي مي پرسد بدون لحظه اي درنگ نام شما را مي آورم به نظرم در روزگاري که خيلي ها مي گويند الگوي جوانان ما هنرمندان و فوتباليست ها هستند شما مي توانيد بهترين الگو باشيد 
هميشه برايتان آرزوي موفقيت مي کنم انشاالله سايه ات بالاي سر خانواده ات باشد هميشه.. 
ببخشيد يه سوال دارم جناب شهيدي فر حالشان خوب است ؟چه کار مي کنه؟آيا در سال جديد برنامه اي در تلويزيون نخواهد داشت؟ 
سلام گرم من و خانواده ام را به ايشان برسانيد.
شهاب مرادی :سلام/ الحمدلله 1. لطفا در مورد من اغراق نکنید. 2. آقای شهیدی فرد خوب است الان هم حتما مشهد است و در خدمت والدین.
 
سال نو مبارک.
 

 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12628  |  35 امتياز

handy
از tehran
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۲۳
سلام حاجي - چرا توي سايت خودتون يک تالار گفتگو ايجاد نمي کنيد - موضوعات ديني برعکس موضوعاتي که توي چت رد و بدل مي شه فوق العاده مفيده. موضوع رو هم مي تونيد شما بديد. اون موقع است که با افکار همه آشنا مي شيد. اون موقع که ما خيلي جوون بوديم از اين تالارا توي چت راه انداختيم - مخالفيني از اون ور آب داشت. در مورد امام زمان بحث مي کرديم خيلي ياد گرفتيم.
شهاب مرادی :سلام/ امکان مدیریتش را ندارم. من یک نفرم! با کارهای زیاد
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12667  |  26 امتياز

عباس سعيدي
از مشهد
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۴:۲۲
سلام حاج آقا سال نو مبارك - من سعي كردم هميشه به همسرم محبت كنم البته اين ادعا مورد تاييد تمام اقوام وآشنايان هست ولي متاسفانه خانم من در بعضي اوقات بسيار مهربان و در اكثر مواقع بي دليل خيلي بد خلق است - لطفا راهنمايي كنيد. از اينكه مطلب طولاني شد عذر مي خوام.
شهاب مرادی :سلام/ اگر خودش هم این نوسان خُلقی را تایید می کند و از آن رنج می برد به روانشناس مراجعه کنید. و اگر نه هر دو به مشاور مراجعه کنید. در صورت اول به جناب بهادرخان و در صورت دوم به دکتر حبشی مراجعه کنید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12657  |  14 امتياز

mamaliastronomer
از ايران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۴:۱۸
سلام.يک نوجوون 15 ساله هستم.آقاي مرادي شما انسان بسيار جالب و مهربوني هستيد و من به شخصيت شما علاقه مند شدم.مي خواستم موضع سياسي شما رو بپرسم که آيا طرفدار حکومت هستيد يا نه.من درست بودن آدم هارو الان اينجوري تشخيص مي دم.البته خواهش مي کنم کامنت رو پاک نکنيد چون فقط يه سوال پرسيدم.ممنونم.خد انگهدار!
شهاب مرادی :سلام/ پسرم حتما؛ حالا درستم یا نادرست؟
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12609  |  17 امتياز

عباسزاده
از قم
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۱۶
شهاب جان سلام سال نومبارک اگه تونستي دربرنامه هاي تلويزيون به پدرهاومادرهابگو که بافرزندانشون خوب تاکنندمتاسفانه من توي فاميل 100درصدهميگي جوانان بااوليا اصلانميتونن مشورت بگيرند چون بابيميلي ياسرزنش اونهامواجه ميشن وبراي موردهاي بعدي اصلا به اونهامراجعه نميکنندواين فرقي باآزادي نوجوان دراروپاوامريکان داره من نميدونم شمااين مسائل دربرنامه هامطرح کرديديانه ولي پدرومادربامطرح کردن بازهم شيوه هارابه علت حفظ اقتدارخودشون عوض نمي کنند بايدراهکارجديدب ه دست آورد يه مقدارآزرده خاطرشدم ازاينکه عنوان کرديدامکان ملاقات حضوري نداريدشماياعلي بگيدخداکمک ميکنه پيشنهادمن اينکه يک ماه يا دوماه ياهرفصل يک اتوبوس پرازجوانان ايراني بامديريت شما به شهرهاي اطراف برن وبه اونها انرژي لازم برسه به اميدروزي که به مديريت شما به ديدار حضرت درکوفه نائل شويم دوستت دارم نائب الزياره شمامحسن 26 ساله ازقم
شهاب مرادی :سلام/ در مورد اصل موضوع موافقم ولی راه حل به فکر بیشتر ، نیازداره.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12610  |  24 امتياز

زهرا
از تهران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۵:۱۲
سلام سال نو مبارک 
مرسي براي دعا
شهاب مرادی :
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12598  |  3 امتياز

بشرزاد
از تهران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۴:۰۸
حاج آقا مرادي عزيز: 
سال نوتون مبارک.الهي که امسال،سال رسيدن به آرزوهاتون باشه. 
در پناه حق،مويد باشيد.
شهاب مرادی :سلام/ همچنین برای شما .
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12584  |  2 امتياز

ساناز صلح دوست
از كرج
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۴:۰۷
آقاي مرادي عزيز سلام و سال نو مبارك 
يادداشت اخيرتون راجع به پيامك عاليه 
و آموزنده 
هيچ ايراني دوست نداره 
زبان شيرين فارسي رو با فينگليش تعويض كنه 
ممنون كه به فكر زبان مادري مون هستين
شهاب مرادی :سلام/ سال نو مبارک. یاعلی  »»» پیامک؟!
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:12609  |  13 امتياز

امير مسعود
از اصفهان-بلوار ملت
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۰۶
جناب حجه الاسلام 
نقدي بر يادداشت "پيامک؟!" 
ضمن تبريک سال نو مطابق درخواست کوتاه به استحضار ميرساند که 
1-فرهنگ استفاده از يک کالا يا يک خدمت همانند موبايل در تار پود آن کالا تنيده شده جزء لاينفک آن است. فرهنگ عارضي نيست که بتوان از بيرون آن را شکل داد از درون مي جوشد بارور مي شود و رشد مي کند. آن کشورهايي که ميليون ها نفر ساعت در حوزه موبايل وقت و سرمايه گذاري کرده اند و آن را از هيچ ساخته اند حتما مطابق با يک سري نيازهايي که خود تشخيص داده اند آن را درست کرده اند. ما هم در اين طرف مرزها به پشتوانه در آمد هاي نفتي و به حکم اينکه "ايراني شايسته بهترين هاست" نظاره گر توليد کالا ها و خدمات آنها هستيم تا در اسرع وقت مسئولين در قالب خدمت خالصانه و بي مزد و منت آنها را براي ما هم فراهم نمايند.-البته نه با عرق جبين بلکه با درآمدهاي باد آورده نفتي- بدانيد که موبايل خود پرداز خودرو اينترنت و .. که به نادرستي از آن استفاده مي کنيم زاييده يک فکر ديگر يک انديشه ديگر يک جهان بيني ديگر است. اين موبايل خود فرهنگ است خود شعور است خود تعالي فکري و ذهني است خود خلاقيت نبوغ و شکوفايي است فرهنگش در تار و پودش تنيده شده فرهنگ را نمي شود از بيرون به آن پيچ کرد. راستي چقدر خوب بود اگر مي توانستيم 2000 کيلو فرهنگ استفاده از خودرو را با گمرک 4% از کشور ژاپن وارد و با يارانه بين مردم توزيع مي کرديم. بدانيد اگر بودجه فرهنگي را 10 برابر هم که کنيم نمي توانيم فرهنگي را که شکل گرفته اصلاح کنيم و مثل يک سفال سفت شده اي مي باشد که اگر بخواهيد کمي به آن فشار بياوريد مي شکند. و جمله آخر اينکه يک سري کالاهاي آن ور آبي عمدتا بدون پيشتوانه و ما به ازاء در قالب نياز هاي ضروري و حياتي به کشور هاي جهان سومي مثل ما تحميل مي شود و ما خود بي خبريم. ما بايد بهاي توسعه يافتگي خودمان را پرداخت کنيم. 
2- بر خلاف نظر شما در عدم استفاده از زبان انگليسي بايستي به زبان انگليسي مسلط شويم تا بتوانيم مستقيم و بدون واسطه با جهان خارج در ارتباط شويم حرف هايمان را به گوش جهانيان مستقيم برسانيم و در ضمن عقب ماندگي هاي علمي يمان را جبران هم جبران نماييم. 
با احترام
شهاب مرادی :سلام/ سال نو مبارک.  با نظر شما مخالفم و تعجب می کنم که امثال شما  احساس خود کم بینی و مرعوب و مغلوب بودن دارند!
 
زبان ما فارسی است نه چیز دیگر و اغلب نامه های پر شماری را که می خوانم خالی از اشتباه املایی نیستند و لازم است ما نسبت به زبان و فرهنگمان غیرت داشته باشیم چنانچه فرانسوی ها و ژرمن ها در مقابل زبان انگلیسی با تعصب از زبان خود حفاظت می کنند
 
در مورد فینگلیش برای نمونه به آدرس ایمیلی که برای من فرستادید توجه کرده اید؟ آیا درست است؟! آیا دیگران هم این فامیلی را این طور می نویسند؟
 
تغییر و اصلاح فرهنگ کار دشواریست و نباید ناامید شویم و باید گام به گام اصلاح کنیم.
 
راستی به جای کنایه زدن به پول نفت خوب است هر کس نقش و سهم خود را در بالا بردن تولید ناخالص ملی بسنجد. این نیازمند اصلاح فرهنگی است. 
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:8330  |  53 امتياز

فرشته
از مشهد
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۴۲
با عرض سلام-خيلي خوشحالم وباورم نميشه انقد به موقع پاسخ مردمو ميديد اين تحسين برانگيزه اميدوارم جواب منم با اين کيفيت بديد  
واما مشکلم: 
من توسن حساسي هستم 18سالمه ... خصوصی...چکارکنم؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 
ب دادم برسيد
شهاب مرادی :سلام/ دومین یادداشت پر بازدید را بخوانید و پیامهایی پر بازدید و با امتیاز بیشتر...
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:8223  |  7 امتياز

دلشكسته63
از اصفهان
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۲۶
سلام آقاي مرادي سال نومبارك(خصوصي)... ازم ممنونم.
شهاب مرادی :سلام/ با اسم مستعار چرا خصوصی؟ اگر خواستگاری رسمی نیست اعتنا نکنید و اگر رسما و از طریق خانواده اقدام کرده اند؛ حتما قبل از هر اقدامی به مشاور مراجعه کنید؛ پیشنهادم خانم دکتر دیباج مرکز مشاوره آفتاب.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:8267  |  7 امتياز

بهار شادلو
از تهران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۲۱
سلام خانمي 30 ساله هستم که 6 ماهه از همسرم جدا شدم .حدود 8 ماه از همسرم دور بودم و بعد طلاق ولي با آقايي در ارتباط بودم که بعد فهميدم خطا کردم رابطمو قطع کردم.و به فاصله چند هفته با ؟آقايي ازدواج موقت کردم .ازدواجم صحيحه؟
شهاب مرادی :سلام/ ارتباط یا عدم ارتباط با همسر قبل از طلاق، در مسئله هیچ تاثیری ندارد اگر قبل از پایان عِدّه شرعی بوده صحیح نیست و حرام است. با دفتر مرجع تقلیدتان تماس بگیرید.
 
با توجه به طلاق، عاقلانه و منصفانه است احتمال بدهید که شما هم در عدم توفیق آن ازدواج؛ یعنی انتخاب همسر و مراحل بعدی و زندگی مشترک، سهم و نقش داشته اید پس در ازدواج عجله نکنید و حتما از مشاور کمک بگیرید یک مشاور خانم و متاهل بهترین گزینه است. با شجاعت اشتباهات خود را شناسایی کنید تا با چشم باز بتوانید برای رفع آنها تلاش کنید.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:8287  |  15 امتياز

اميرحسين
از اصفهان
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۱۲
من 19 سالمه 
مدتيه که دختر همسايمون حواسمو خيلي پرت کرده و شديداً بهش علاقه مند شدم.(البته قبلاً هم بود ولي حالا بيشتر) 
پشت کنکوريم. اونم 18 سالشه 
لطفاً راهنمايي کنين.
شهاب مرادی :سلام/ آقا پسرها  به علاقمندی های خود قبل از 20 سالگی اعتماد نکنید. درست را بخوان و بدان و با خودت تکرار کن که حالا حالاها موقع انتخاب همسر نیست و ... حرفهای تکراری دیگری که در اینجا بگرد و بخوان...
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:8229  |  19 امتياز

شراره
از همدان
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۰۹
سلام خسته نباشيد من از طرفداراي هميشگي شما هستم گفتگوتونم تو شادباش ديدم عالي بود  
سال نوتونم مبارک  
سالي پر از موفقيت داشته باشيد.
شهاب مرادی :سلام/ همچنین برای شما و همه این عزیزان سالی پر از خیر و برکت باشد ان شاءالله
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6134  |  4 امتياز

محسن
از قم
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۰۸
فدات شم سالار حرفات به لطف خدا خيلي رو من اثر ميكنه 
معلم هستم سن 43 قصد استفاده از نظرات نابتان را دارم فعلا خدا حافظ
شهاب مرادی :سلام/ یاعلی
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6007  |  4 امتياز

سيد حسن
از اسپانيا
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۰۷
سلام عليکم 
به تازه گي با وبسايت شما آشنا شدم،خيلي خوشحالم که مي توانم از اين به بعد همواره از وب شما ديدن کنم
شهاب مرادی :سلام/ یاعلی . سال نو مبارک.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6018  |  2 امتياز

محمد1/1/1389
از تهران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۰۶
سلام شهاب جان ، فرم پرسشنامه رو پر كردم. بابا چت فقط واسه سرگرميه واسه اينه كه من پسر نميتونم راحت با يه دختر تو خيابون صحبت كنم . واسه نگاههاي بد مردمه . در هر حال سال نو مبارك . دمت هم هميشه گرم .
شهاب مرادی :سلام/ "راحت صحبت کردن" به چه ضرورتی و با چه هدفی؟ و چرا؟ و... و مضرات این رفتارها را کی باید رصد کنیم و بررسی کنیم. همه باید تک تک از این سوراخ های متعدد دوران جوانی گزیده شوند؟؟؟؟ شانس ازدواج دخترها یکی پس از دیگری باید خراب شود و یا ازدواج های ناموفق زیاد و زیادتر شود که سرگرمیه؟؟؟!  نقش تفکر چه می شود؟...
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6041  |  26 امتياز

حسين
از تهران
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۳:۰۱
سلام 
پيام مااز اون آقاي فحاش بي ارزشتر بود بي جواب موند؟ 
در ضمن چرا قسمت ارسال پيام، جي ميل رو قبول نميكنه؟
شهاب مرادی :سلام/ بر مبنای مدل  هندوانه ی در بسته می خوانم. ربطی به جیمیل نداره ... به . و _ حساسیت نابجا دارد و مشکل ایمیل هنوز برطرف نشده.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6012  |  3 امتياز

يه غريبه
از ناکجا
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۵۵
سلام جوابم را نداديد توي جستجوها جوابي پيدا نکردم نميدونم چي بگم تا جواب بديد اما آقاي مرادي يه سوال چه جوري ميشه دوباره آشتي کرد با خدا؟ 
اين بار جواب بديد مي خوام پيداش کنم 
فقط چه جوريش رو نمي دونم 
کمکم کنيد خواهش مي کنم؟؟؟؟؟
شهاب مرادی :سلام/ به سادگی و خیلی راحت با توبه او تواب است و بسیار بنده نواز
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6009  |  7 امتياز

فرناز
از کرج
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۵۱
سلام حال که نغمه هاي سبز زندگي و بوي طرب انگيز بهاري ديگر با طلوع سالي جديد از راه مي رسد بياييد براي آرامش همنوعان خود دعا کنيم. سال نو مبارک.
شهاب مرادی :سلام/ پیشنهاد خوبیه. تبریک و سپاس
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5991  |  7 امتياز

ناصح
از مشهد
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۴۲
سلام کار خاصي نداشتم دمتون گرم
شهاب مرادی :سلام/ یاعلی
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5992  |  4 امتياز

soori
از tehran
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۴۱
سلام عيدتون مبارک اميدوارم کسالت شما انقدر جدي نباشه که اين ايام خاطر بچه هاي نازتون وخانم گلتون را مکدر کنه و لبخند را از شما دور کنه .شاد باشيد
شهاب مرادی :سلام/ دعا بفرمایید. از لطف شما متشکرم و از خدای مهربان برای شما سالی پر از نعمت و مبارکی مسئلت دارم.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:5980  |  4 امتياز

نيايش
از کاشان
امضا شده : ۰۳ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۲:۳۹
سلام!عيدتون مبارک انشاالله که امسالسالي باشد که مهدي موعود بيايد و عدالت را در جهان پابرجاکند.راستش بگم من رابطه خوبي با اقشارشماها ندارم و فکرمي کنم که اينبار بدتر شد زيرا به پيامم پاسخ نداديد.من يه مشکلي دارم ميخواهم راهنمايم کنيد.من به يه پسري که ازخانواده پدرم مي باشد علاقه دارم ولي هيچ کس نمي داند و از سر اين علاقه شديد تمام خواستگارانم را جواب ميدهم و مادرم حسابي گله مند شده ولي نميتوانم برايش توضيح دهم به طوري که همه زندگيم را با اون ميبينم وراستي درخانواده پدرم برخلاف خانواده مادرم اصلا ازدواج فاميلي رسم نيست آيا من ميتوانم ازاين پسر به طوري که کسي متوجه نشود خواستگاري کنم؟من کنکوري و مجتبي دانشوي فوق ليسانس دامپزشکي است.لطفا مرا راهنمايي کنيد.ازبرنامه خوبتان در شادباش با آقاي درستکار ممنونم
شهاب مرادی :سلام/ بهتر است هوشمندانه خواستگارهای واقعی را جدی بگیری و چند روزی وقت صرف کنید و یادداشت ها و پیامها را بخوانی نکته ها را بنویسی؛ اگر اشتباه راهبردی ات را تشخیص ندادی دوباره بنویس.
 
در مورد رابطه: رابطه یک امر دوطرفه و دو سویه است و با توجه به فضای علمی و تخصصی رابطه، فکر نمی کنید ضعف این رابطه بیشتر به خودتان بر می گردد تا روحانیان؟ چون شما حتما می توانید برای استفاده ضروریِ دینی و معنویِ خودتان، لااقل یک نفر روحانی پیدا کنید و از آراء، نظرات و آثار او استفاده کنید دقت بفرمایید یک نفر! بسیار بیشتر از یک نفر در دسترس است.
 | لينك | ارسال به دوست | تعداد بازديد:6026  |  7 امتياز

بالا