ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
۱۲۴۶۷
بازدید
دوشنبه , ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۰
منتشر شده در: یادداشت ها » این روزها ...

سلام

دو سه روز بیشتر تا انتخاب رییس جمهور دولت یازدهم باقی نمانده.

بنا به توصیه و درخواست برخی از مراجعین گرامی چند نکته را عرض می کنم:

۱. می دانید که همیشه هستند کسانی که رای نمی دهند هرچند درصدشان زیاد نیست و نسبت به سایر کشورهای باتجربه بیشتر در دمکراسی، خیلی کمتر است، اما بالاخره هستند کسانی که به اهمیت موضوع توجه ندارند. این فرصتی است تا شما در خلق "حماسه سیاسی" سهمی موثر ایفا کنید. هر چقدر می توانید و برایتان مقدور است این چنین افراد را که در پیرامون تان هستند و هنوز برای شرکت در انتخابات تصمیم نگرفته اند یا دو دل هستند یا اصلا نمی خواهند رای بدهند را به "شرکت در انتخابات" و رای دادن تشویق کنید. خیلی نرم و محترمانه و به دور از بحث های بی فایده.

۲. بر اساس آمارهای منتشره هنوز درصدی از افرادِ مصمم برای شرکت در انتخابات، تصمیم نهایی خود را نگرفته اند و مثلا بین دو نفر مردد هستند. اگر از این دسته هستید و یا نه تصمیم تان را گرفته اید اما نیاز به اطمینان بیشتری دارید، پیشنهاد می کنم مطالب ارزنده و راهبردی این صفحه از سایت آقا را حتما به دقت بخوانید(+ اینجا) و برای چک کردن حجت شرعی، شاخص ها را بخوانید و مطمئن شوید بهترین تصمیم و دقیق ترین انتخاب را انجام داده اید.

۳. مطمین باشید اگر با قصد قربت؛ و با حجت شرعی ای که در ذهن دارید به هر کس از این افراد رای بدهید رای به جمهوری اسلامی و تشکر از شهدا و وفاداری به ولایت فقیه است و حتما عندالله مأجور خواهید بود. حتی اگر فی الواقع بهترین و مناسب ترین را انتخاب نکرده باشید.

۴. نگران بگو مگوهای احتمالی در خانواده ها هستم و مشفقانه درخواست می کنم؛ بدون "تخریب نامزد انتخابی" و "محکوم کردن" طرف مقابل تان، تحمل نظر مخالف را در خود تقویت کنیم و تمرین کنیم. واقعا تمرین کنیم تا در مردم سالاری، پله به پله و گام به گام، رشد بیشتری کنیم تا ان شاءالله در آینده نزدیک هیچ یک از دوستان و عزیزان ما مجبور نباشد بابت انتخابش، به تک تک اطرافیانش توضیح دهد و هر شخصی در جامعه ما بیشتر احساس احترام کند و با آرامش و اطمینان قلبی به این مهم؛ که خواستِ مشترکِ همه ی سلیقه های سیاسی مقدس است و ارجمند؛ همان آرزوی مقدسی که تا امروز خون های پاکی پای آن ریخته و اشک های مقدسی برایش جاری شده یعنی اعتلای کلمةُ الله و رشد و بالندگی و سرفرازی روزافزون ایران عزیز و انقلاب اسلامی ما.

 

پ ن: نظرات له یا علیه هیچ یک از نامزدها را منتشر نمی کنم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲۳
MCQ
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۳:۱۸
203
0
سلام حاج آقا

ممنون از توصیه ای ارزشمندتون. چشم!

خدا را شکر با اعلان موضعی که شما کردین، تردید های من تمام شد.
...
...

التماس دعا
یا علی
1383
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۰۸:۳۱
308
21
سلام
اینکه فامیل ما توی این حماسه سیاسی شرکت میکنند شکی نیست .ولی جالب این جاست که بر خلاف سایر انتخابات که همه باهم اتفاق نظر داشتیم. خیلی اختلاف هست. انشالا که به یاری خداوند اصلح رو انتخاب کنیم.
صالحه از اصفهان
گلپر
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۱۳:۰۸
98
0
با سلام
امیدوارم اتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری واجدین شرایط داشته باشیم.
به دور از هرگونه حاشیه ای.
maedeh-e
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۱۵:۵۲
0
0
انشاالله که خداوند کمکمان کند تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.که کاری بس سخت و دشوار است..به امید ظهور امام زمانمان و تابعیت بی چون و چرا از ایشان

"اللهم صلی علی محمد وال محمد و عجل فرجهم"

جای خالی کلاس مجردها در زندگیم در این چند هفته واقعا مشهود است .

دانشجوی مهندسی صنایع/تهران/از اهالی کلاس مجردها
ن.اردستانی
۱۳۹۲-۰۳-۲۱ ۱۶:۰۰
0
0
به دنبال یادداشت جدید شما تصمیم گرفتم یکی از دوستانم که تمایلی به شرکت در انتخابات را نداشت برای شرکت در این امر بزرگ ومعنوی تشویق کنم.
در ابتدا موضوع خیلی سخت به نظرم رسید ولی وقتی وارد گفت وگو شدیم به جرات میتوانم بگویم کمتر از 5دقیقه متقاعدش کردم.
فکر نمی کردم بعداز یک گفت وگوی صمیمانه چند دقیقه ای این چنین نتیجه ای بگیرم.سپاس بخاطر زحماتتون.
21/3/92
اصفهان/کارشناسی معماری/22ساله
امیر محمد
۱۳۹۲-۰۳-۲۲ ۰۴:۵۵
0
0
سلام استاد عزیز
اعیاد شعبانیه بر شما هم مبارک باشه و لبتان همیشه پر لبخند.
...

کارشناس ارشد اقتصاد 30 ساله از شیراز
التماس دعا
زمینی
۱۳۹۲-۰۳-۲۲ ۰۸:۴۷
0
0
:'(
سلام حاج آقا.
خدا قوت.
حاج آقا خیلی ناراحتم. خیلی.
من دقیقاً بر اساس نکته 2 ی شما، کاندیدای مورد نظرم رو انتخاب کردم، و به نکتۀ 3 ی شما ایمان دارم و واقعاً برای رسیدن به اونچه که پیش خدا توان جوابگوییش رو داشته باشیم ساعتها و روزها مطالعه و تحقیق کردم طوری که برای همه پرسشهایی که ازم دارن جواب با مدرک دارم.
حالا نکتۀ 4 شما دامن گیرم هست از طرف فامیل، دوست و آشنا.
انگ ... خوردن برام دردناکه.
خیلی...
یا علی مدد
hamed.h
۱۳۹۲-۰۳-۲۲ ۰۹:۳۶
0
0
سلام
واقعا رفتار برخی از اطرافیان ناراحت کننده است، نه احترام معلم و استاد را نگه میدارند نه حق رفاقت و دوستی را ![b] عقل و فهم را مختص خودشون میدونن و اخباری که دارند را حقیقت محض![/b] از گذشته پشیمان هستند ولی امروز هم همان رویه را در پیش می گیرند!!


از لینکی که از سایت آقا گذاشتید بسیار متشکر، راهنمای کاملی بود!
ممنون
التماس دعا
سید عباس هاشمی
۱۳۹۲-۰۳-۲۲ ۱۰:۲۶
0
0
سلام
از مدتی پیش این روش رو در دستور داشتم و سعی میکردم دوستان و آشنایان،که عمدتا در فضای احساسی هستند رو تشویق به شرکت،و رای دادن به بهترین گزینه بکنم.
مهم ترین اتفاق رو مشارکت بالا میدونم چون دل آقا رو شاد میکنه و دشمنان رو به سکوت دعوت میکنه.
به امید بهترین انتخاب

22 ساله-مهندس برق-شمیران
S.Toofani
۱۳۹۲-۰۳-۲۲ ۱۰:۳۲
0
0
با سلام
وضمن تبریک اعیاد شعبانیه

از راهنمایی هاتون ممنونم و
از صمیم قلب دعا میکنم فردی که انتخاب شود بیشترین خیر جامعه مان در آن باشد
ما که آینده را نمیبینیم ما بر اساس وضع موجود و عقلمان انتخاب میکنیم
و ان شالله که بهترین را انتخاب کنیم
همین بس که خدا آینده را میداند
[i][b]وعلی الله فلیتوکل المومنون[/b][/i]

چهارشنبه 22خرداد 92
دانشجوی سال دوم- تهران
a30.k
۱۳۹۲-۰۳-۲۳ ۰۹:۳۲
0
0
سلام
از وقتی که در راهپیمایی 22بهمن شرکت کردم، بودن با مردم برایم شیرین ولذت آور هست.یعنی حضور در صحنه است که آقا رو خوشحال میکنه وهرچی که ایشان رو خوشحال کنه من رو خوشحال میکنه.انشالله کسی روی کار بیاید که تمام دغدغه های ایشان رو از بین ببره.
حاج آقا من امسال تمام توانم رو به کار گرفتم تا بتوانم ذره ای از دینم رو ادا کنم،همانطور که شما در برنامه تحویل سال اشاره کردین ما به تک تک قطره های خون شهیدان ومادرانشان بدهکاریم.
22خرداد 1392-تهران
ZahraJafari
۱۳۹۲-۰۳-۲۳ ۱۰:۰۵
0
0
سلام حاج آقا
از توصیه و تذکر ارزشمندتون راجع به شرکت در انتخابات [b]به قصد قربت[/b] ممنون
اجرتون با خدا
رزیدنت پزشکی|26ساله|23خرداد
yasinfdf
۱۳۹۲-۰۳-۲۳ ۱۰:۳۳
98
0
سلام
ضمن تبریک اعیاد شعبانیه خدمت شما
اقای مرادی من فقط به این دلیل که نمیخوام دشمنانمون شاد بشن قراره برم پای صندوق ولی طبق تصمیمی که قبلا گرفتم (قبل از شناخت کاندیداها)والان هم بر اون تاکید میکنم برگه تعرفه رو بدون اسم میندازم
شاید مشکل از منه که نتونستم کسی رو درست بشناسم که شناختش بر تصمیم غلبه کنه البته مطمئنم اگر بخام اسم کسی رو بنویسم اون یه ادم کاملا صالحه که بهتر از بقیه میشناسمش. ولی خب یه جورایی میترسم که در آینده در برابر وجدان خودم شرمنده باشم از اینکه چرا دقت نکردم نمیدونم ولی شاید یه دید بدی که دارم از گذشته اس شما لطفا بگید من چیکار کنم
فوق دیپلم کامپیوتر/اصفهان /23ساله
31368
۱۳۹۲-۰۳-۲۳ ۱۱:۳۷
49
7
سلام. از صمیم قلب برای این روزهای پر تلاش بهتون خداقوت میگم و این اعیاد بزرگ را تبریک میگم و از همه التماس دعا دارم..
ممنون از توصیه های پدرانه و دلسوزانه تون. و لینک مفیدی که گذاشتید
إن شاءالله فردا همه با حضور خودمون موجب شادی و خرسندی امام زمان(عج) و حضرت آقا باشیم.

[b]إن الله لایُغیِّر ما بِقومٍ حتی یُغیِّروا ما بِأنفُسِهم[/b]

ارشد روانشناسی/تهران
tahereh69
۱۳۹۲-۰۳-۲۳ ۱۱:۵۷
84
0
سلام حاج آقا من رای میدم اما اکثر فامیلای ما عقلشون رو دادن دست شبکه های ماهواره ای و میگن رای دادن ما اهمیتی نداره...
الهام امیری
۱۳۹۲-۰۳-۲۳ ۱۳:۴۳
126
7
با سلام و تبریک اعیاد شعبانیه
انشاالله که همه در انتخابات شرکت کنند و نظرشونرو اعلام کنن و با توکل به خدا فرد اصلحی برای این مقام انتخاب بشه و...
پیشاپیش میلاد بزرگ حضرت مهدی(ع)رو به شما و همه مردم تبریک میگم.
از راهنمایی هاتون بسیار ممنونم.
نفیسه خاتون
۱۳۹۲-۰۳-۲۳ ۲۲:۲۱
0
0
سلام استاد

این انتخابات برای من یکی از آسانترین انتخابات بود/ چون با شنیدن صحبتهای نامزدها و دیدن برنامه ها و فیلم های تبلیغاتیشون به علاوه ی اعتماد به رای و نظر اساتید و روحانیون بزرگی مثل شما خیلی راحت تونستم کاندیدای اصلح رو از نظر خودم انتخاب کنم ،

در کلاس مجردها مطالب فراوانی از شما آموختیم اما ضمیمه ی هر مطلبی که به اعضای کلاس یاد می دادید، شیوه ی صحیح بحث کردن و شهامت بیان بود که خیلی به آن اهتمام داشتید که در این روزها خیلی کاربرد داشت.

خیلی دوست داشتم این یادداشت شما خیلی قبل تر نوشته میشد و در این صفحه شما هم اجازه می دادید تا کاربران سایت با شیوه ی درست از کاندیداهاشون اینجا صحبت کنند ، تعریف کنند و یا انتقاداتشون رو وارد کنند(یعنی دقیقا له و علیه)، می دونم منتشر کردن این دست نظرات کار سختی میشد ، همانطور که خیلی از خبرگزاری ها پیام های مخاطبان را منتشر نمی کنند، خب بلاخره همیشه ایجاد فضای باز سیاسی برای اعلام نظرات ، یک سری ملاحظات را هم می طلبد.
مجید313
۱۳۹۲-۰۳-۲۵ ۱۳:۰۹
14
0
بسم الله الرحمن الرحیم
با توکل به خدای بزرگ و احساس عزت و با حسن ظن به وعده الهی و با نگاه صحیح،عاقلانه و مدبرانه پیش خواهیم رفت. ممنون از ( + اینجا ).
احسان عباسی
۱۳۹۲-۰۳-۲۶ ۰۴:۴۲
63
7
سلام؛
الحمدالله که ما مردم سهم خود را در این حماسه به خوبی ایفا کردیم. ان شاء الله منتخب مردم هم سهم خود را در حق این مردم قدرشناس بپردازد. شما نیز با مایه گذاشتن از آبرو و حسن شهرتتان در خلق این حماسه و پر شور کردن انتخابات کم نگذاشتید. من به شخصه با افرادی که منتقد حضور فعال شما به این شکل در انتخابات بودند به جد وارد بحث شدم و در این کار خطیری که کردید حمایتتان کردم هر چند که نظراتمان در مورد کاندید اصلح متفاوت بود. اما مهم حضور بود. منتخب هر چه بود با این که مورد نظر ما نبود اما منتخب مردم است و مورد احترام به قول حضرت آقا در پیام 25 خرداد، "رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور همه ملت است. همه باید برای دست یافتن به آرمان های مورد نظر او به آنان کمک و همکاری صمیمی نمایند."

[b]اجرکم عندالله[/b]
osamaneh
۱۳۹۲-۰۹-۱۳ ۱۵:۴۴
153
0
انتخابات گذشت و من الان این یادداشتتون را می خونم رای دادیم مثل همه ی ایرانی هایی که سرنوشت این کشور برایشان مهم بود با آرزوی سرافرازی ایران عزیز.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: