ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
جمعه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۰۴
منتشر شده در: انعکاس » خبر

شهاب مرادی در برنامه‌ی سحرگاهی تلویزیون از سریال‌های ماه مبارک رمضان انتقاد کرد.

  

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مرادی که به صورت تلفنی با برنامه‌ی سحرگاهی شبکه‌ی دو سیما - «ماه‌ترین ماه» - صحبت می‌کرد، با بیان اینکه در سریال‌های ماه رمضان امسال کمتر به مباحث روزه‌داری پرداخته شده، گفت: فضایی که در این سریال‌های به وجود آمده جدی و تأثیرگذار نیست. مردم شأن بالایی دارند و می‌توان در این ایام که پذیرش مردم بالا است، کارهای بهتری انجام داد.

 

در ادامه عبدالله روا که اجرای برنامه را عهده‌دار بود به دو سریال «دودکش» و «مادرانه» اشاره کرد و گفت: در «دودکش» مساله‌ی حلال و حرام به خوبی پرداخته شده و در «مادرانه» هم تقاص اعمال بد به تصویر کشیده شده است.

 

مرادی پاسخ داد: تلویزیون به همه تعلق دارد و بهتر است در این ساعات خوب کارهای بهتری به نمایش درآید و از خانواده‌ها هم می‌خواهم انتظاراتشان را بگویند.

 

وی همچنین در پاسخ به سوال مجری برنامه با اظهار نظر درباره‌ی نقش جواد عزتی در سریال «دودکش» که ایفاگر یک روحانی است، گفت: فرزندم چند روز پیش من را صدا کرد و گفت، بیا این «بابا اتی» آخوند شده!؛ این نقش پررنگی است که این کاراکتر در مجموعه‌ی موفق «قهوه‌ی تلخ» در ذهن مخاطب ایجاد کرده است.

 

حجت‌الاسلام مرادی در بخش دیگری از این برنامه که از شبکه دو که ویژه‌ی کودکان و نوجوانان است پخش می‌شد، به توجه به روزه‌ی کله گنجشکی برای بچه‌ها و گنجاندن آن در کارها تأکید کرد.

منبع خبر

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
alikhezeli
۱۳۹۲-۰۷-۰۹ ۰۶:۵۲
432
8
سلام حاج آقا.
ممنون از این که حرف هایی که توی دهن خیلی ها مونده بود رو توی تلویزیون زدید.
اما در مورد این که خیلی از نقش های روحانی ها را بازیگران طنز بازی کرده اند، شاید از نظر فیلم ساز ها این بیشتر باعث صمیمیت با نقش روحانی می شود. مثلاً همین که باعث می شود بچه ها به این نقش توجه کنند شاید نکتۀ مثبتی باشد. نظر شما چیست؟

25 ساله، دانشجوی دکتری، تهران
fasihi
۱۳۹۳-۰۳-۰۳ ۱۱:۵۹
0
0
سلام علیکم
حرفای شما درسته و ما توی برنامه های سال های گذشته این رو میتونیم ببینیم مثلا فیلم خانه به دوش که سحر ها بیدار میشدند و سحری میخوردن
اینا رو باید بگین تا فراموش نشه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: